2012年6月7日星期四

頂級漢方精粹。個人專屬處方@MTM全新REISHI MASK

 
基本面部可以分為乾性、混合性、油性、敏感性、暗瘡等等....
不過就算擁有同樣性質既肌膚,適合使用既產品都可以有所分別..
日本品牌MTM知道每人既唔同需要,所以一直主張CUSTOM BLENDED信念..
為每位客人提供個人專屬既護膚品..



早前我就有機會到專門店親身體驗



填妥個人資料同基本肌膚/身體狀況之後,就開始皮膚分析..
用上放大皮膚30倍既鏡頭,真係咩問題都無所遁形..
肌膚底部乾燥脆弱係我既致命點,亦因為咁成日過敏,而鼻既毛孔亦都好大!!!



今次目的係試新出既CUSTOM-BLENDED REISHI MASKBA好細心較我點用,建議我一星期可以敷1-2次..



先搞好肌膚脆弱問題,所以幫我加O左ALOE VERA EXTRECT..
仲有TIME KEY ESSENCE補水添..



MTM CUSTOM-BLENDED REISHI MASK
$1,380/50G

匯集七大漢方珍粹:赤芝、紅蔘、車前子、當歸、芍藥、川穹及地黃,帶來養膚同時健膚之效..
頂級赤芝精萃蘊含豐富的高分子多醣體,高效抵禦自由基侵害肌膚..
促進細胞DNA合成,有助延緩肌膚衰老..
紅蔘萃取能加強氣血循環、促進新陳代謝,令臉色紅潤,還具有抗氧化及撫平皺紋的功效..
加入合適的精華素,讓產品更體貼每一個人不同的需要,令護膚效果更顯著..


柔滑既乳霜質地,無添加色素香料,敏感皮膚都適用..



拿取合適份量,再輕輕按摩約1分鐘..
感覺好舒服..



全面敷上15-20分鐘,用清水洗走即可..



皮膚明顯變得水潤飽滿得多,乾燥既地方變得平滑..
粒粒亦都少O左,乾淨透亮一點..
不過佢比較滋潤,建議大家唔好貪心太密使用,一星期1-2次最好..

MTM CUSTOM-BLENDED REISHI MOISURIZER


BA姐姐仲比O左同系列面霜SAMPLE我試下..
GEL CREAM質地夏天用勁正,搽完皮膚充滿水份,吸收得好快,完全唔笠呀!!!

MTM SKINCARE雖然價錢都比較貴,不過用完就知一分錢一分貨..
尤其年紀開始大真係唔慳得,對自己好D係時候試下啦^^


http://www.mtmskincare.com/

沒有留言 :

發佈留言