2013年7月22日星期一

防水、防暈染眼線膠筆@MISS HANA 花娜小姐


眼線係解救我泡泡眼既重要工具,有畫同無畫真的差太遠..T_T
不過眼皮肌膚很容易出油,眼水又多,所以眼線筆絕對需要嚴選!!!!!!
近來有機會一試熱爆台灣既MISS HANA眼線膠筆,即刻測試下係咪真係咁掂先..



MISS HANA花娜小姐不暈染防水眼‏線膠筆
共4色 $69@



偏愛自然色既我選擇了 #03 亮瞳棕 CHOCO BROWN (純色)
筆頭有點軟軟的,很好畫,可以輕易一筆到尾,粗幼控制自如..



用力摔顏色只淡了一點,真的很厲害!!!!



我最喜歡貼近睫毛畫一條幼眼線,自然又感覺雙眼有神..



與睫毛緊貼,完全見不到一絲空隙,易畫、顯色度高、夠飽和..
只要眼尾加上眼線液及刷睫毛液,就係我日常既眼妝啦..



有沒有一點自然韓妝既感覺???
最近都好喜歡將重點放在眼線上,很久沒有用眼影了!!

MISS HAHA眼線膠筆價格便宜又好畫,雖然大熱天中午外出會有一點掉色變淡..
但眼油、汗水多亦不會暈到變熊貓眼,我覺得已經不錯..
如果顏色可以再出多一點就更好^^

http://www.facebook.com/misshanahk
http://www.myprincessyoyo.com/

2013年7月21日星期日

星雨音樂。按摩。身心靈的享受@RX BEAUTY & MEDICAL GROUP



上星期五剛結束了5天既韓國自由行之旅,身體累得好像日日做了劇烈運動一樣..
重災區既雙腳,嚴重水腫同時肌膚又變得非常繃緊,真係好辛苦..
所以隔日便急不及待要去搵幫手急救一下...



再度光臨位於尖沙咀既RX BEAUTY & MEDICAL GROUP..



聽著柔和既RX獨家純音樂,等待一個放鬆既療程..



按摩師話我既肌膚真係太緊,所以用上踩背+按摩方法..
軟硬兼師下,一小時既按摩真係感覺成身鬆晒...



最後按頭時我已忍不住進入半睡狀況...
按摩師對力度既掌握做得非常好,悅耳既音樂亦係另一種心靈上既治療..



細問之下才知道,原來RX既獨家純音樂,創作人為一位旅遊作曲家"星雨"以下為RX-TELL ME YES系列SONG LIST:

ALWAYS BE WITH YOU <<讓星星守護你>>
TIFFANY BLUE <<從今天起>>
IN VAIN <<心牆>>
ROSE IN THE FALLEN CITY <<失落的玫瑰>>
TELL ME YES <<等您說願意>>
YOU WILL BE IN MY DREAM <<離和合都是上天的禮物>>
EVE <<前夕>>
LOVE YOU FOR FIVE THOUSAND YEARS <<愛您五千年>>
MARGARITA <<喝了記起你的酒>>
MISS RIGHT <<穿上天鵝童話>>
SEX IN THE BLACK <<寧願>>
TALKING TO THE RAIN <<雨前>>
THE GIVING PURPLE <<天賜曖昧>>
THE RED FANTASY <<愛渡紅海>>
THE STAR BEYOND PENINSULA <<半島上的星星>>
由9月起,RX純音樂可於台灣KK BOX找到..
LIKE星雨FACEBOOK,仲可以想知道更多星雨既最新資訊及音樂添^^
http://www.facebook.com/ComposerTheRain

http://www.facebook.com/rxgroup
http://www.rxbeauty.com.hk/rxbeauty/

2013年7月19日星期五

韓國首爾。購物勁食團(上)


期待已久既韓國首爾自由行終於成團啦,與朋友及大家姐三人出發..
由於大家都只想購物+勁食,所以我地係零觀光純消費,HAHA...
7月8日零晨機起飛,過關拎行李出閘時間約早上6點到..



個多小時後到達今次住既酒店,位於東大門WESTERN COOP..
因為要下午2點先可以CHECK-IN,所以擺底行李就周圍行了解下環境先..
大約5分鐘就行到地鐵站同新起既LOTTE FITIN,再過對面就係東大門SHOPPING既地方



其實機上食O左野,時間又太早,所以決定到明洞行下順便飲杯咖啡回下魂..
一出地鐵見到NATURE REPUBLIC 30-50% OFF癲O左,買完就開始落大雨 >_<

見到HOLLYS COFFEE環境幾靚就去避雨兼飲野..
店內有FREE WIFI,到韓國第一餐就係SWEET POTATO LATTE+芝士忌廉湯&包



之後都落住雨,但我地戰鬥力強,行埋TOO COOL FOR SCHOOL、INNISFREE、
BANILA CO.先返去酒店CHECK-IN..



明洞送SAMPLES係多D但店員一知你識國語就會SELL買大PACK裝..
所以最好諗定買D咩,就唔怕買一大堆同樣產品..



因為大攰我地休息O左3個鐘先再出去食飯..
陳玉華一隻雞..

由酒店行去都要15-20分鐘,因為佢O係小巷入面加上夜晚..
所以我都搵O左一陣先見...



可能當日落雨天,只要等幾分鐘就入得啦...
枱面已經擺好雞鍋,仲有年糕,泡菜等等,水及泡菜可自己出去REFILL..
店內有懂中文既店員,不用擔心.



因為我地唔識剪,所以店員幫手,真係幾下就剪好晒,勁!!!
加堆泡菜煮滾等雞完全熟透就可以食啦..



獨門醬料: 辣椒醬+醋+醬油+芥末
雞肉鮮嫩,醬料係靈魂,加埋勁好食,年糕、薯仔都好入味..



食到差唔多就點麵條再煮..
吸收晒湯既精華,明明已經有D飽都食唔停..
我地仲有叫CASS BEER,三人埋單都只係27,000WON,抵呀!!!

之後去O左東大門行街,但我地只係行HELLO APM已經行到12點幾..
買O左少少野,太眼瞓就打道回府啦...



第一晚係我地唯一一晚正常時間食晚飯,所以仲有肚食宵夜..
TWO TWO炸雞係出地鐵返酒店必經,所以順便買..



一半原味一半醬料,我記得都要百幾蚊港幣,唔算平但係原隻雞件上..
原味淡一點,但醬料好好食,酸、甜、辣都有..
仲有酸蘿蔔一齊食^^



第二日出發去鷺梁津水產市場食海鮮..
無記錯係要到首爾站轉車先到,其實唔係好多個站,但真係好郊外FEEL~~



愈行近市場腥味就愈勁,唔受得既朋友就唔好去啦...



檔口有好多,所以我跟網上資料搵O左一間,又係識講國語,想食咩隨便點..
呢隻黃帝蟹好大隻呀!!!!!



我地點O左生食八爪魚、燒鮑魚、蒸皇帝蟹、蒸大蛤蜊、細蛤蜊,螺係送既..
三個人食到勁飽,最正當然係蟹啦,啖啖肉,但蛤蜊都好鮮甜..

連加工費三人約130,000WON,算係我地食最貴既一餐..
但好滿足,YUMMY~~



食完再戰明洞,今日冇落雨檔口開番晒,人亦都好多好熱鬧..
ETUDE HOUSE、THE SAEM、INNISFREE、仲買O左2個電話套(1個比阿哥)



THE SAEM姐姐就收工好爽手,我同朋友每人買O左3枝BUBBLE MASK..
每人送O左10片MASK連大堆枝裝SAMPLES..

仲有ETUDE HOUSE偷雞買O左枝買一送一MASCARA..
因為朋友想再買,去第2間CHECK番先知之前既鋪擺錯,原來係冇PROMO,賺O左!!!



買到8點幾,返酒店擺底野就再去弘大食胖胖烤肉..



炭燒係重點,香港真係冇咩地方可以咁食..



黎到已經係晚上10點,太肚餓啦...
點O左2份招牌肉、1份三層肉、1份牛肋骨肉、1碗冷麵..



全部都好好食,尤其係三層肉,燒晒D肥油,外脆內軟,正!!!
泡菜同沙律都好味,我地REFILL O左N次...

食完熱野即隊個冷麵,爽!!!!

2013年7月18日星期四

向白淨無瑕肌出發: 我的C6美白嫩膚激光療程@必瘦站 (PART 2)


相隔了兩個星期,又係時候到銅鑼灣必瘦站進行第二次C6美白嫩膚激光療程啦..
第一次為O左令我皮膚適應,所以主要係集中嫩膚及均勻膚色等功效..
今次開始正式去斑,度數亦都會稍為加強,有點緊張添...



首先以卸妝油徹底卸妝...



再用洗面奶潔淨肌膚..



戴上眼罩後就可以開始激光治療啦..



全面打一次既感覺同上次一樣,只係感覺熱熱地同有少許拮拮下..
之後集中打斑同印既位置,度數加強就真係感覺較大..
有幾下仲有少少痛添,不過都可以接受..



最後搽上保養品及防曬就完成啦..
今次做完後面上明顯比較紅,但過O左約10分鐘就開始散去..



可能有加強度數去斑,第二次完成後既去斑效果比第一次明顯..



中途去了外地旅遊數天只係敷下PAPER MASK,無特別保養下..
都見到斑點有細O左,而且膚色愈來愈均勻^^


必瘦站銅鑼灣總店:
百德新街2-20號恆隆中心19樓1904-05
查詢: (852) 2710 9838


http://perfectshape.com.hk/
http://www.psmedical.com.hk/
http://www.facebook.com/pages/Perfect-Medical-Official-%E5%BF%85%E7%98%A6%E7%AB%99%E5%AE%98%E7%B6%B2/211939568954879#!/pages/Perfect-Medical-Official-%E5%BF%85%E7%98%A6%E7%AB%99%E5%AE%98%E7%B6%B2/211939568954879





2013年7月17日星期三

只要$99。享受專業級染髮。台灣FACECOLOR斐絲染護專門店正式登陸


近年因為白頭髮生長速度頗快,加上剪了一頭短髮..
定期染髮便成為了讓我趕時髦變年輕不可或缺既指定動作..
光顧相熟既SALON,最低消費都要約$400,平均兩個月一次都幾肉痛!!!



原來台灣早興起染護髮既專門店FACECOLOR..
可以讓大家隨時隨地轉換/補染髮色,價格仲好相宜添...



今個月品牌終於正式登陸香港..
位於尖沙咀以樓上店方式經營,以木板設計為主,感覺溫暖舒適..



第一次光顧既客人,都需要填寫一份資料,以方便染髮師了解你既髮質及需要..
之後就要揀選服務啦,可以單選一項,亦可選擇套餐,或根據不同要求加選..

染髮最低消費只需要$99,但頭髮長度過肩就需另加$50(不限長度)
如果已選了套餐又想用$199頂級深層2段焗油,都只係需要加$50咋,好抵!!!



店內染髮劑全採用美國ISO染膏及詫意大利TRIS COLOR無氨染膏...
品質絕對有保證,而且顏色選擇亦不少..



今次我就選了名媛染護髮套餐 $299加$50 改無氨染膏..

P.S. 有防污袋入起隨身物品夠貼心,讚!!



於近頭皮位置搽上防敏感保護,再於髮絲塗勻染前髮質修護..



焗約10-15分鐘..



無氨染膏內加上增色淨化精華油..



首先塗上髮根約10-15分鐘,檢查好已上色後..
再塗勻其他頭髮約15-20分鐘..



清洗染料後,用上鎖色配方頭髮洗護系列..



再於頭皮搽上帶有薄荷等精油護理,放鬆頭皮,涼浸浸好舒服..
髮絲搽滿護色焗油..



用熱力薰蒸約10分鐘,清洗後吹乾就完成啦..



我揀既係COPPER偏啡顏色,未做之前見到頭頂已經出了不少黑髮..
而原有既偏紅色已經FADE OUT變成不均勻既啡..



染後整頭髮色統一均勻,而且好有光澤感,亦非常柔順..
染髮同時做TREATMENT...



染完真係好滿意,頭皮/對氣味較敏感既可以選無氨,要不然一般染膏亦很出色..
整個過程一絲不苟,細心做到足,染髮師對產品及服務非常了解(因為我成日問:P)

P.S. 染髮師幫我影,燈光下有點紅,但其實係COPPER(睇上兩圖就知)


有興趣可以到FACECOLOR官網預約(24小時)或於營業時間致電預約^^

http://www.facecolor.hk/
http://www.facebook.com/facecolorHK

FACECOLOR尖沙咀店:
地址: 九龍尖沙咀麼地道31號海景大廈二樓前座
電話: (852) 2484-9899
營業時間: AM11:00-PM9:00