2022年4月21日星期四

簡約小眾韓國品牌2AN。輕易打造持久自然底妝 @LOVESKINSHOP


因為長期戴口罩關係,身邊很多朋友都開始少化妝..
一來是覺得除下口罩時間不多,二來是覺得妝容很容易甩掉..
不過我覺得化妝出街很有儀式感,亦令人心情愉快..
所以就算每日戴2個口罩都愛化全妝^^


認識韓國品牌2AN是因為 LOVESKINSHOP
沒有返家鄉幾年資訊都不太UPDATE了..
出了很多新品都不太知道添..


因為用開的PRIMER及粉底都剛好用完...
又出了消費劵,當然就是順便去SHOPPING啦..

店內有TESTER可試上手..
覺得質地幾好,價錢又不貴就買黎試試


2AN產品包裝都是走簡約風..
很有大牌設計感但是走中低價位..


2AN SILKY VEIL PRIMER 
輕盈絲滑妝前乳 
$228/30ML


透明GEL狀,很好推同薄貼...


老實說剛開始用我都有點擔心..
因為以前用過類似質地PRIMER,再上粉底會起膠碎..
但今次完全無呢個問題喎!!!

基本上我一出街都會用,都用O左至少有10次..
每次用一粒豆份量就夠,搽完皮膚好滑,但又唔會BLOCK毛孔..
之後再上粉底就會勁貼薄...


2AN LONG WEARING FOUNDATION
亮采持妝粉底液
$228/30ML
#21象牙白LIGHT BEIGE


上手推已經覺得佢COVERAGE唔錯..
韓國品牌粉底好多人覺得厚同白
但其實用O岩份量會好靚,同埋佢膚色好夾我..


我有試過用手上同用SPONGE上..
如果你連CONCEALER都唔想用,就一定係用手上..

佢好正既地方係COVERAGE有中度,但重覆搽都唔會KICK粉...
好薄好貼,但佢遮毛孔就只係一般,不過膚色用完係好靚.
而且用足一日都只係甩少少,真係幾持久..


LOVESKINSHOP 門市及網站現貨發售
門市: 銅鑼灣門市係蘭芳道19號3樓(甘饕旁)
營業時間:
星期一至星期五 1300-2100
星期六 1300-1800
星期日休息
查詢+852 96638697 

❤想知更多分享❤請FOLLOW AND LIKE








 

沒有留言 :

發佈留言