2019年12月16日星期一

再見包包面。BOTOX 瘦面療程 @VIRTUS MEDICAL GROUP


港女最鐘意就係通淋巴去水腫,目的都係想瘦面瘦身...
總之就係個人望落瘦D啦,不過你要知道,有些部位是肌肉...
即係你死按爛按日日按都好,都唔會變瘦!!!


既然係咁,我塊包包面唔通只可以靠頭髮遮..
又或者打十層陰影粉修飾,去擁有O個少少瘦面效果!!!

答案當然唔使啦,因為而家用醫美療程已經可以瘦面..
所以月初我又到了位於中環的尚至醫療大樓19樓整形外科中心


嘆杯茶後就入房見劉醫生,因為我要做 BOTOX 瘦面療程..
要了解同評估身體狀況,仲有咀嚼肌是否適合進行等等..


BOTOX 是首個獲得美國食品及藥物管理局 (FDA) 
及香港衛生署核准於美容用途上的肉毒桿菌素A型的產品..
能有效地撫平惱人的表情紋、改善面形及瘦小腿等..


療程所用的產品及針筒都是全新即場開封的,確保衛生..


首先清潔好要進行療程的部位..
之後劉醫生就會在打針的位置用筆畫上記號..


打針前可以選擇塗麻藥或冰敷..
我因為比較趕時間而且已經有打針劑的經驗,所以用冰敷就可以..

在兩邊位置共打了 72 UNITS BOTOX..
在腮位注射是會有不舒服感,但其實痛感不太明顯..
完成後敷一陣冰就可以走啦,4小時內唔好按佢就OK..


瘦面療程一般效果無咁快,最少都要1-2星期先見效...
我塊面腮位其實係幾多肉,醫生都話幾大舊..


基本上7-10日已經覺得瘦O左,係肉眼睇得見的效果..


到3星期效果大致上已定形..
對比返療程前後,你會見到塊面已經瘦O左好多..
朋友見到以為我減肥.但其實只係塊面有瘦咋^^


想了解更多,可CLICK入以下連結:

VIRTUS MEDICAL尚至醫療集團:
香港中環皇后大道中122號尚至醫療大樓19樓
電話: +852 3893 6341
傳真: +852 3893 6340



沒有留言 :

發佈留言