2019年5月11日星期六

擊退鹽。醣。脂 @VEGIE 燃脂截撃瘦


經過一個養肥人兼儲脂肪的冬季和春節..
身上的肥肉真的是愈來愈多,尤其是中央重災區..
換上夏天裙或褲頭都變得超緊 >_<


VEGIE 燃脂截撃瘦 VEGE BARRIER
優惠價:$198/包 (標準價$218) -90粒裝


包含20 種蔬菜,當中7大瘦身成分可以阻隔及抑制鹽。醣。脂!

三重阻隔鹽。醣。脂 GET OUT

-- 隔油脂: 烏龍茶及菇類甲殼素成份,能溶解及吸附食物中的脂肪
-- 阻碳水化合物: 桑葉及菊糖可抑制澱粉被分解,減少吸收,阻隔脂肪形成
-- 排鹽份: 加入海帶及螺旋藻,含有豐富鉀質,有助排出多餘鹽份,排水祛腫


基本上我一星期有差不多一半都係外食..
偶有帶飯但有時會同朋家出去食,同家人飲茶等等...
出街時間多.外食又偏油偏濃味少蔬菜,難免愈來愈肥...


但而家只要餐前服用3粒,就可以食住瘦..
為O左加快功效,我都有開始做返D簡單既運動..
一星期去2-3次到...


一包90粒,每日我會揀食得最肥/外食O個餐前服用..
藥丸細細粒好易食,亦無咩難入口既味道..

服用後唔會有任何副作用,不過排便量好似多O左..
試食時間唔算長,大約個多星期,都有減到2-3磅..

可能又做返運動,感覺個人係輕盈D..
不過最近我外出食得太多,好在無肥到之餘仲有瘦到...
黎緊月底去旅行,我要帶埋佢跟身先^^


銷售點: 屈臣氏
產品查詢熱線:5228 2312


**產品及有關資料由 VEGIE 提供

沒有留言 :

發佈留言