2018年12月29日星期六

清貨行動: ACTION 82


屋企裝修接近了尾聲,所以最近都在執拾當中...
亦很努力清手上已經開封了的存貨,因為近年尾產品比較多..
人只得一個真係用得有限...


--MARY KAY
雖然是美白系列,但保濕度滋潤度都頗高...
秋冬用其實都很足夠..

--DER FORMULA
--沒有泡沫的潔面產品,性質超溫和..
我比較愛早上使用,保濕度適中..

--SOFINA
泡沫狀質地,一抹就會變水狀..
已經用完了第2枝,用後覺得膚質較細緻..
之後再塗產品亦較為吸收..


--APIEU
3色碎粉,見朋友買我又貪得意買一盒試...
粉質幾幼細,但有少少乾,上面亦無咩色..

--HOLIKA
手信的桃味HAND CREAM..
質地一般,無特別..

--MAMONDE
橙紅色LIP STICK,顯色度極高..
質地幼滑,滋潤度就一般,但很持久...


--DR.LEE
平價開架韓牌,但全系列保濕度其實很不錯..
GEL狀的精華水,用後即時補水..

--BEAUCLAIR
卸妝水,質地清爽用後不會乾澀..
一次過可卸除全面彩妝,防水產品都可卸乾淨..

--B.LIV
GEL狀質地的精華,補水度高,不油不膩...


--LANCOME
GEL狀的BASE,粉底前使用..
可即時修飾毛孔,令膚質回復平滑質感..
不過冬天用就有少少乾..

--B.LIV
油狀質地,樽底有玫瑰花瓣..
滋潤度極高..


--APIEU
近年最愛的唇膏品牌..
色靚,順滑,顯色度高,仲分有GLOSSY同MATTE系列..
價格便宜,CP值超高,可惜香港只有水貨...

--SEANTREE
牌子在韓國當地常大減價..
雖便宜但質量其實不錯,這皮眉筆超好用..
日日畫半年就比我KO了..

--I'M MEME
之前開倉時買的遮瑕液,估唔到又幾好用...
質地幼滑遮眼都唔乾,呢枝我都用O左大半年...


--MARINE ELEMENTS
最近天氣乾燥,皮膚常常痕癢泛紅,有時仲會出粒粒..
所以每日沖涼後我都會全身使用,可即時止痕..
滋潤度亦不錯,而且吸收超快..


沒有留言 :

發佈留言