2012年10月3日星期三

在家DIY瘦身療程第二回: TRIPOLLAR POSE RF射頻燃脂機

 
其實最初用TRIPOLLAR POSE RF射頻燃脂機時,家人朋友都覺得我會堅持唔到..
不過事實我乖乖的隔日就用一次,雖然每次都要用上個多小時,但證明努力真係會有回報..
經過兩個星期後,我個大肚腩同腰側既位置明顯修O左唔少!!!!



因為每一個部位都要用上15-20分鐘,所以我主要集中用肚腩、腰側同手臂位..
其他部位如大腿、小腿、HIP位只會有時間先用..

強度分有LOW/MID/HIGH,最初用LOW會比較好,而脂肪層/肉比較少既地方亦唔好用太高..
以個人而言,肚腩、大腿、HIP位會用MID/HIGH,而手臂、小腿、腰側就會用LOW/MID..



當橙色燈亮既時間,即係話你知已經好夠熱..
呢個時間只要打圈按多幾秒就要移到下一個位O架啦,唔係好易會灼傷..



老實講,腰側既肉係我最想去除既地方,但同時亦係按時手最攰既一PART..
不過我都堅持每次每邊按至少10-15分鐘..

日子有功,亦都真係見到好大舊既肉細O左,而其他位既肉都平滑左好多..
好嚴重既橙皮紋都有淡O左!!!



肚腩位明顯細O左,胃腩都無咁脹...
腰圍意外地瘦O左一吋呀!!!

手臂其實有時我只按10分鐘(因為攰),但效果都好明顯..
收緊O左亦都修O左有差不多一吋..

想效果好最初六星期就一定要隔日使用..
而家用O左兩星期成績已經咁好,下回用多1個月再同大家分享^^
http://www.fitboxx.com


沒有留言 :

發佈留言