2010年9月20日星期一

拯救眼袋大行動~~

其實我地既家庭成員都有眼袋,雖然對眼都唔算好細,但冇理由個眼袋可以同對眼一樣大O架嘛,先天性原因係來自我阿媽既遺傳,因為佢個眼袋,真係大過對眼好多,後天原因當然係夜瞓+水腫啦,所以唔單止我要消眼袋,最主要係買黎比阿媽用下,因為下個月要去飲,搞下佢影D靚相嘛...


SKIN DOCTORS EYETUCK 激褪眼袋特療霜

$349/15ML @ MANNINGS

蘊含專利抗眼袋成分Eyeseryl,能極速撫平眼袋、消除浮腫及加速淋巴排水能力,防止水分積聚及眼袋形成,緊緻眼部肌膚..


係CREAM狀不過都好易吸收,阿媽話佢夠滋潤又唔會起油脂粒添,我都覺得唔錯,尤其最近轉涼好O岩用...


搽上係覺得會有少少收緊感覺,同埋有D涼涼地,用O左一個星期,覺得個眼袋細O左少少,冇咁腫同埋整體眼周既肌膚有改善,而且乾紋都淡O左D...

另一方面阿媽個效果真係超明顯,有相你睇O架,用之前真係眼袋超大,就如我一開始所講,真係大過對眼,不過用完之後,唔係話個眼袋會冇晒,我相信我話有你都唔信啦,但真係收細O左好多,對眼亦都有少少提升,望落真係精靈好多喎...

而家我阿媽好勤力咁KEEP住搽,希望月下個月中去飲O個時可以再FIRM D靚D,有眼袋問題既SIS,不妨可以去MANNINGS睇下...

沒有留言 :

發佈留言