2010年5月27日星期四

在減肥的一天重新出發PART II (有肚腩照,慎入...)

心水清既朋友,都應該記得我食緊KILO OFF減肥,今日O岩O岩食完10日啦,係咪好心急想知效果如何先???咁就要睇落去啦.....
粉狀沖劑,我用凍開水已經可以完全溶晒,好方便,一日一杯...
味道係酸酸地既果汁味,易入口,一次過飲晒即時都覺得有飽肚感...

試用日期: 10日
個人簡介:
本身我係零食精,一向都係本著飯可以唔食,但零食絕不能少食既理念過活,而且個人偏好濃味同香口食物,所以唔止係肥,仲好易水腫添...

用後感:
KILO OFF我多數係LUNCH前飲,但有時知全日會外出食野就會一早飲O左先,最鐘意係佢唔會限住時間飲,隨時飲用都可以,夠晒方便,而且飲完即時已經有飽肚感,真係比平時食少O左野,尤其係零食,雖知我係日日都要食O架,但試用10日期間,只食過一次,完全唔使忍口已經可以改到呢個壞習慣,真係好神奇~~~
其實磅數方面唔係輕好多,只係輕O左2磅,脂肪少O左1%,不過好多人見過我都覺得我瘦O左,應該係少O左水腫個人都SLIM D,因為我一向都有水腫既問題,當然係同我既飲食習慣有關啦,而家少O左進食高鹽分既零食,唔需要特別戒口己經有咁既效果,我已經好滿意O架啦..
睇下....個肚腩真係細O左...
WOO....肉照一張...
仲有最靚既豬腩肉.....HEHE....我覺得比之前好好多O架啦,當然唔係到FIT啦....
黎緊我仲有一星期就到PERIOD,即係平時最肥最腫既時候,我會飲埋第二盒即係完成晒一個療程,到時再上黎REPORT.....大家密切留意呀..

沒有留言 :

發佈留言