2019年6月10日星期一

清貨行動: ACTION 84


睇返上一篇文章先知道,原來我已經有3個多月無出寫清貨系列了..
最近工作有點忙,加上準備5月FAMILY TRIP用O左好多時間..
希望今個月開始,可以勤力返D啦!!


--HOLAN'S DEEP CLEANSING BLACK MASK
GEL狀的凍膜,每次都要敷一個比較長的時間..
感覺用完皮膚係乾淨O左,亦都唔會乾唔刺激,幾溫和..

--LANCOME TEINT IDOLE ULTRA WEAR FOUNDATION
超水潤好用的粉底,話說我覺得近年LANCOME出的底妝都不錯..
氣墊粉都好好用,中度遮瑕阿透薄,夏天都O岩用..


--ELIZABETH ARDEN
皇牌粒粒精華,不過呢個係FOR EYES..
一粒份量搽眼其實都幾多,油狀質地其實好輕盈..
可能我眼周肌膚比較乾,我覺得幾好用,對乾紋好有用..

--RE:SEA BEBORN TONER
同系列的都係保濕為主,質地幾適合夏天..


--TRANSINO
之前睇有人介紹話無添加幾好用..
所以叫朋友去日本旅行時幫我入貨..
一枝都用到3-4個月,易起泡,溫和唔乾但潔淨力幾好..

--RE:SEA
乳白色狀的精華,保濕同時帶點滋潤..
我覺得幾O岩輕熟齡肌使用..

--RENE FURTERER
超CREAMY的HAIR TREATMENT..
特別適合染後受損髮質..


--APIEU MILD SUNBLOCK
幾乎每次去韓國都會入去行同掃貨..
比較推LIPSTICK同底妝產品,但呢枝防曬真係麻麻地..
其實佢算清爽,無泛白又無敏感,但衰在唔化得妝...
十次用完上粉底十次都出晒擦膠碎,最後唯有用黎搽身..

--APIEU TWOTONE FOUNDATION
呢個牌子出既粉底都幾薄,但滋潤度不太高..
O係韓國用會有D乾,反而O係香港就好OK..
中度遮瑕,性價比高..

--APIEU TRUE LIPSTICK
用過好多枝了,色靚夠多又平..
不過就比較易甩色..

--KIEHL'S
春夏比較鐘意用卸妝水,方便又清爽..
呢枝新出既都唔錯,卸得乾淨,保濕度高..


--BOOT'S COCONUT HAIR MASK
年頭去泰國旅行時買的,當時見買一送一太抵..
椰子味好香甜,CREAM狀質地好好推,不過比想像中無咁滋潤..
我覺得似CONDITIONER多過MASK..

--SOFINA BEAUTE SPF50/PA++++
我覺得係最爽身同薄既防曬之一,基本上任何皮膚都用得..
細細枝帶上機都無問題,去旅社曬足幾日都無黑到..

--NEOGEN BIO-PEEL GREEN TEA PAD
其實我幾鐘意用PEEL PAD,不過香港好似唔太多選擇...
反而韓國周圍都有呢類產品,多款又唔貴.我每次去都會買..
GREEN TEA款比較保濕,.但同時都做到PEELING..


--KIEHL'S CALENDULA HERBAL-EXTRACT TONER
呢款TONER絕對是家中長備..
有過敏、出粒粒或肌膚不穩定時最O岩用..

--APIEU
用過覺得最好用既BASE之一..
我覺得比得上專櫃牌,但只係$100到..
CREAM狀質地好爽身,但保濕打底做得好好..
冬天好乾都無問題,上妝會貼服D..

--KIEHL'S CLEARLY CORRECTIVE DARK SPOT SOLUTION
水狀質地,但保濕度不錯的去斑去印精華..
單用都唔會乾,去印效果唔錯,尤其係痘印添...

--SEA & TREE LIQUID EYELINER
近年新寵,超好用既EYELINER,防水防油夠實色..
一筆過無難度,唯一係佢筆頭唔夠細,做唔到好幼既線..
上個月去打算入貨,點知斷晒貨,希望下次去有啦..



沒有留言 :

發佈留言