2013年11月6日星期三

秋冬呵護雙唇推介: 美國EOS天然有機潤唇球。讀者好康: 送出兩款LIP BALM


雙唇爆拆、甩皮除了影響儀容之外,飲水都會痛就真係有苦自己知..
所以不分季節我都會隨身帶備潤唇膏,時刻保持滋潤保濕..
有機會吃進肚既產品我覺得還是選取天然有機的好..


今次推介很多明星名人使用既..
美國EOS天然有機潤唇球

優質有機成份
美國農業部(USDA)認證的有機產品
100% 純天然
可保雙唇柔軟潤澤、滋養的乳木果油及荷荷巴油
無添加防腐劑及礦油添加物、不含麩質
令敏感的雙唇保持長效水潤及柔軟

獨特包裝設計
革命性的球狀設計
令使用者可以輕易方便有效地將潤唇膏塗抹於唇上,比起傳統瓶裝潤唇膏更加衛生
環保再造包裝,輕軟觸感、合乎人體力學

4款美國最暢銷味道:
夏日水果 SUMMER FRUIT
草莓雪芭 STRAWBERRY SORBET
甜味薄荷 SWEET MINT
金銀花蜜瓜 HONEYSUCKLE HONEYDEW


甜味薄荷 SWEET MINT
$39@


矽膠面而且設計附合手指位,容易控制及塗抹..
膏狀質地可以薄薄地塗上一層,滋潤度及份量適中,不會過份油膩..
薄荷帶有甜甜味道,很FRESH,而且用後會有一陣涼快感..


外形很CUTE,連小朋友都會喜愛..
使用完全不會弄污雙手,方便衛生,而且有機天然成份,可以用得更安心..


睇完我既介紹,大家有冇興趣想試下??
我會送出兩款夏日水果 SUMMER FRUIT 及草莓雪芭 STRAWBERRY SORBET予讀者..
只要完成以下步驟就可以參加啦..

1) LIKE我的FACEBOOK FANPAGE

2) 公開分享(地球標誌)FANPAGE這張相片:

3) 於FANPAGE這張相片下留下EMAIL: 

截止日期為11月20日晚上12時正
得獎者將會於FANPAGE公佈及收到電郵通知


售賣點:
全線萬寧、屈臣氏、莎莎及卓悅有售

沒有留言 :

發佈留言