2013年11月1日星期五

我的箍牙妹日記(四): 進行篇(第一個牙套)


上星期終於到診所拎我既第一個牙套啦...
心情其實有少少緊張,因為知道一旦開始,就要大約一年時間進行下去..
每日需要戴上至少22小時...


上下牙套各一個,第一次會先拎一套返去適應..
之後就可能會拎兩套、四套不等,不用覆診得太密..


牙套上有編號及L(LOWER)、U(UPPER)分別上下牙套..
不過你只要睇前面幾隻牙就會知道,因為上排牙齒門牙係大隻好多..


先套上前排牙齒,再套左右兩邊就OK..
而除下就要先除左右,再除中間,很容易..


戴O左已經有一星期時間,基本上我唔話比人知,都無人留意到..


有兩個專用盒,一個係家居用,另一個係隨身使用..
進餐前或清潔口腔牙醫時放置牙套..


姑娘話外出一定要放盒,因為有部份客人隨意用TISSUE包住..
結果忘記了或當垃圾掉了...


每換上一個新牙套,都要用這個咬合海棉令牙套位置更貼..
頭三天每天用上半小時,咬合不同位置..

下次應該要進行第一次磨牙以及好似會加粒粒(聽唔清楚)...
我估唔會好似而家咁舒服都唔定,但為O左靚都要繼續..

P.S. 因為我都唔係太習慣除箍食野,所以現時3餐要2小時內完成..
真係一除就放監咁勁食,HAHAH....


沒有留言 :

發佈留言