2013年4月8日星期一

用眼鏡轉新LOOK。足不出戶購物樂@SMARTBUYGLASSES


小時候太喜歡撈電視汁送飯,所以小學四年級開始就與眼鏡成為好朋友..
自此不論是有框眼鏡、隱形眼鏡、有色隱形眼鏡甚至太陽眼鏡都通通有齊..
最近屋企副眼鏡比我用到已經爛爛地,正想換過副新既時候,竟然比我搵到個超筍網站...


SMARTBUYGLASSES
各式眼鏡都可以搵到,而且更係各大品牌認可既零售商,但價錢卻超便宜..

早前陪阿哥配新眼鏡,單係框架都已經要二千多元,名廠當然係有保證,但我覺得真係好貴..
如果我當時知道SMARTBUYGLASSES,就可以幫佢慳番D啦..


其實當時我都睇中O左副CHLOE眼鏡,但要成三千元實在唔捨得,見到網站同款竟然7折,OMG!!
如果十五十六唔知戴起上黎好唔好睇,仲可以用佢既3D試戴睇即時效果,幾有趣O架..

上開去順便睇埋平時用開既隱形眼鏡,我係買開兩周用既ACUVUE..


平時光顧開既眼鏡店,至少要買夠3盒或以上先有折扣,而家上SMARTBUYGLASSES買..
單盒都咁平,我仲可以一次過買幾款有色既試下添..

太陽眼鏡都好多牌子同款式,睇下有冇心水買副遲D去旅行用先..


除O左各類眼鏡款式同牌子夠多、價格夠抵之外,我最欣賞係佢地有一顆負起社會責任既心..
每售出一副眼鏡既同時,網站亦會捐出一副眼鏡予有需要既貧困人士..
購物兼做善事,何樂而不為???今日就上去睇下有冇心水啦^

http://www.smartbuyglasses.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言