2013年4月13日星期六

溫和煥膚法寶。杏仁酸。玻尿酸@台灣醫美品牌寵愛之名



繼果酸、玻尿酸之後,又有一新興既醫學美容成份--杏仁酸,最近於台灣非常大熱..
網上通路及個人護理店都隨處可見,但香港就未係好HIT,所以有關方面既資訊亦比較少..
幸好早前參加台灣醫美品牌寵愛之名新品發佈活動,終於有機會親身一試..



FOR BELOVED ONE 三分子玻尿酸保濕精華
$520/30ML

蘊含大分子玻尿酸抓取空氣中豐沛水份,小分子玻尿酸將水份補入肌底層..
獨創玻尿酸激活分子帶動肌膚自體玻尿酸聚合生成,像海棉把身體深層水份吸取到肌膚皮層..
啟動【激活水循環科技】,使肌膚水嫩健康飽滿,呈現水潤亮肌感..



水狀質地非常清爽,易吸收,補濕..
日常使用我會用3-4泵,面頸均勻搽上...



最近有進行醫學美容療程,肌膚有時會變得頗乾..
我會搽上大量保濕精華,即時補水及舒服,而且夠溫和,完全不刺激..



FOR BELOVED ONE 杏仁酸煥白亮膚精華
$520/30ML

蘊含屋家煥膚安全範圍內,最高濃度20%高濃度杏仁酸,PH3.5親膚性極佳..
可溫和深入毛孔、清除粉刺,有效阻斷黑色素形成,改善暗沉..
專利淨化MELACLEAR2,溫和去除老癈角質,明亮肌膚..



帶點滋潤感既水狀質地,有點點微酸味道..
使用方法同次數可根據需要及膚質而有所不同..

油性膚質: 可每日使用,情況好轉後可改為隔日或3天1次..
中性肌膚: T字部位可每日或隔日使用,好轉後可以一星期用2次..
乾性肌膚: 一星期1次,混合乳液或精華使用..


一般於化妝水前使用,避開眼周均勻搽於全面,輕拍至吸收..
而敏感或乾性肌就混合乳液或精華使用..



因為我肌膚比較敏感亦有點乾,所以會混於保濕精華一同使用..
初時用上1滴杏仁酸測試一下先,發覺無過敏反應後,就慢慢增加份量及次數..


個人而言,每次最多可加至3-4滴杏仁酸,但一周會使用2次..
我會注意用O左杏仁酸後1-2日,避免搽其他刺激性產品,以及多補水,避免造成敏感..

雖然我用O左只係3-4次,不過效果都唔錯..
膚質變得幼嫩有光澤,而且鼻頭乾淨O左好多,雖然仲有唔少微絲血管>_<..

最最最重要係我完全無過敏,敏感肌都可以溫和地煥膚啦^^

SASA獨家發售http://www.forbelovedone.com.hk/
http://www.facebook.com/forbelovedonehk

沒有留言 :

發佈留言