2011年11月30日星期三

HOME SPA 艾草球按摩+EMINENCE終於有X'MAS PROMO啦...


一向都知自己有肩膊痛問題,沉迷寫BLOG之後,連手踭位附近既肌肉都開始痛埋..
雖然幫襯美容院做BODY MASSAGE係正,不過都只可以耐唔時一次..
見近排天氣開始凍,熱敷按摩用既艾草球終於可以大排用場啦..



其實唔係好大個,收藏都好方便,用時只要用微波爐加熱1-2分鐘即可..


再滴上喜愛既香薰油O係棉布上,因為冬天同主要FOR肌肉疲勞,所以我就用O左薑味...



已有香薰既棉布O係底,加上叮熱O左既艾草包,就可以按摩啦...
我當然係主打按肩膊頸位..
每日按上幾分鐘,真係有舒緩作用..
而且加有薑既香薰油,亦可以保暖驅寒..


仲有按埋前臂同小腿,真係好正!!
叮1次基本上可以保溫5-10分鐘,如果要大範圍按就要叮多幾次啦..
身邊有朋友問我邊度買,其實係夏天時到K'S ORGANIC SKINCARE入既..
可惜佢而家已經唔再出售LU...


反而最近愛用既EMINENCE有聖誕PROMO喎!!!
SHOPPING LIST(
按此參觀)入面既SET都有9折,買滿$1,000仲有抽獎.
我好想試下佢個皇后/公主療程,平時一定唔捨得,如果中到就好啦!!


呢個甜紅玫瑰CREAM+木槿金盞花MASK,應該成為我今次入貨目標..
睇下家姐佢地有冇野買先,我要抽獎...HOHO..
P.S. 最後2幅圖FROM K'S ORGANIC SKINCARE

http://www.koshk.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言