2011年11月15日星期二

解決眼周、面部乾燥肌@AQUA MOISTURE


家中實在有不少眼霜既存貨,所以已經久久沒有敗過眼部護膚品啦!!!不過最近天氣好乾燥,單用眼霜有感覺點兒不夠滋潤,明明已經搽足夠份量,但要按摩一段時間先吸收得到,所以我就加入精華打底作導入試試..


TOJI AQUA MOISTURE 去皺緊緻精華

$638/12ML X 2

主要針對真皮層的細胞,成份只由透明質酸及可溶性膠原蛋白製成,沒有任何添加成份,解決極乾的皮膚﹑眼紋﹑頸紋等問題



質地係透明GEL狀,但比較杰身同有黏性,無色無味;推開之後係會變得比較水份重,只要輕按幾下就會被皮膚吸收晒..


全面連眼都可以搽,只要覺得好乾燥既地方就可以使用,而我就會搽眼、額頭近眉心位附近同面頰等較乾同易甩皮既肌膚(圖中係搽O左未推開).


初次使用,其實已經感覺到皮膚即時充滿水份,乾燥繃緊既感覺減少,而且之後搽既CREAM會更加吸收;持續使用上十多天,會發覺肌膚細緻幼滑O左,紋理有輕微改善,相信KEEP住用效果會更加好!!!

我最鐘意佢係天然無添加,敏感時都仲可以用(當然係輕微既時候啦,嚴重就要去睇醫生啦!!),一枝搽晒眼同面夠方便,唔使分開用多幾樽野,不過我皮膚真係太乾啦,1枝12ML我已經用O左半枝有多啦,相信聖誕又係入貨既好時機!!




同場加映好耐之前用過既DR.EGF WHITE MASK..


超薄貼,而且好多精華,仲可以敷埋眼位添...


用完皮膚係超白滑,好多水份呀,我見而家個SET裝仲有玫瑰味添呀,唔知係咪一樣咁正???搵日要去佢地COUNTER睇下先..

http://www.vievic-hk.com
 
皇牌護理組合 (限量50套)
AQUA MOISTURE + SKIN WHITE CREAM + 全棉EGF玫瑰MASK + SKIN WHITE LOTION魔法水
優惠價 HKD $1080 (原價 HKD $1,518 )

活肌組合套裝 (限量100套)
Q10 GEL + Q10 LOTION
優惠價 HKD $438 (原價 HKD $588 )

眼睛亮麗護理套裝(限量50套)
AQUA MOISTURE + Q10 GEL
優惠價 HKD $780 (原價 HKD $1006)

絲感水凝護膚組合
SKIN WHITE CREAM + SKIN WHITE LOTION 蘋果便攜版
優惠價 HKD $390 (原價 HKD $438)

SKIN WHITE COLLECTION
優惠價 HKD $888 (原價 HKD $1,229)

沒有留言 :

發佈留言