2009年7月15日星期三

是日購物: 廣源良絲瓜水漾舒緩面膜(用後感UPDATED)

廣源良絲瓜水漾舒緩面膜 $45/10片

之前小妮其實比過一片佢既白玫瑰MASK我試, O個時用覺得一般啦, 但就冇敏感唔舒服, 不過近排我真係手頭上冇晒保濕MASK, 又覺得塊面好似有D缺水(尤其面珠位), 所以好想買D平平地既保濕MASK, 要清爽既最好, 見用過佢既絲瓜水好爽身, 於是買隻絲瓜MASK試下, O係卓悅買好平, 計起都係$4.5一片, 仲平過VINCH買一送一呀...

有10片, 我諗住比一片小妮試, 仲有比片個朋友試下...
***************用後感**********************
片面膜都好貼面, ESSENCE都OK多但又不至於會周圍滴O個隻, 敷時冇敏感唔舒服, 應該O岩敏感皮膚既人用, 佢既ESSENCE係透明, ,不過冇我想像中咁水咁爽身, 係帶有輕微"LIM LIM"地既感覺, 面膜既指示係用完唔使過水, 按完D ESSENCE照搽SKINCARE, 不過因為我覺得敷完唔夠爽身, 所以我都有用TONER抹一抹先...
用完我覺得幾保濕, 今朝起身化妝明顯覺得面珠位冇咁乾, 都幾好, 又平, 我覺得好用過ROSE O個隻, 但ROSE O個隻味就香D同爽身D, 絲瓜就會LUP少少同埋冇咩香味, 但$4.5,一片係抵用既....

沒有留言 :

發佈留言