討厭一年一度既潮濕天氣...
討厭頭髮好耐都唔乾透..
討厭髮頂扁塌又油笠笠...
討厭髮尾乾旱鬆散..
終而言之每日就係頂著一頭又笠又旱既亂草出去啦..
為O左想改變現狀,近日黎我自己都入手同試O左唔少頭髮用品...
今次係黎自美國既新品牌LSNP..
LSNP VOLUMN SHAMPOO
$74.9/480ML
珍珠白色GEL LOTION狀,極易起泡..
LSNP VOLUNM CONDITIONER
$74.9/480ML
CREAM狀質地,輕易均勻抹於頭髮上..

因為我想改善髮根扁塌問題,所以揀O左VOLUMN..
泡沫豐富,過水時都幾順滑.
不過我覺得可以再清爽一D..
相信我應該揀防脫O個隻會更適合:P..
由於染髮關係,頭髮中段打後既髮質太乾早啦..
用CONDITIONER完全唔夠潤,只係梳開時會柔順一點..

LSNP DAILY MASK
$39.9/150ML

比CONDITIONER再杰身一D..
可以O係每日洗護之後搽上,待3分鐘後過水即可..

呢枝我覺得唔錯喎..
TUBE裝既MASK又夠方便...
而且價錢平真係日日用都OK,O岩我D頭髮勁旱既人用..

LSNP RUGGED IT UP
$59.9/150ML
O係頭髮半乾或者乾髮時噴近髮根位置,再用風筒吹乾就OK..
好方便而且O岩晒我而家個髮型所需..
要拱拱的先好睇嘛!!!扁髮/扁頭人士必備之物呀~~~~
各大WATSONS有售
http://www.lsnp.hk/
凍冰冰既日子,我最喜歡用上身體按摩油滋潤皮膚兼去水腫..
不過春天已經黎到,再用油搽身就會覺得太笠啦!!(除非你去美容院比人按摩啫...)
但有部份會發熱既SLIMMING產品我又唔太鐘意,咁點好呢??

可以一次過殲脂、去水腫、美白既..
KILO OFF 3D收緊塑形啫喱 $/150ML就完全滿足晒我既要求喇...

法國生產既SLIMMING GEL...
每次用只要$1硬幣既份量就可以..
當然係逐個部位計啦,例如肚腩、大腿、拜拜肉、大腿等等...
輕壓同時打圈按摩至吸收..

透明淡黃色GEL狀質地,帶有少許西柚味道..
易於推開而且適合按摩使用..
搽完皮膚夠保濕唔乾,而且清爽唔笠.
有留意我網誌既朋友都知道我正在試食消脂產品..
不過我亦都有配合食得清淡一點同做下運動..
身型尤其腰腹之間係有明顯改善..
不過,手腳四肢就完全唔見成效..
所以收到呢枝GEL之後,我集中按摩大腿同手臂位...
WOW.....用O左有兩個星期多,終於有瘦到啦..好感動T_T
大腿減O左1CM,手臂減O左0.3CM..
我已經好滿意啦!!!
比個TIPS大家,想成效更快,除O左早晚搽之外..
運動前搽我覺得仲WORK!!!
而且佢唔刺激皮膚(唔會覺辣O個D),就算會出汗都唔會有過敏..
當然你唔好搽完去游水啦...=_=
http://www.kilooff.hk
日常既美容護理,除O左早晚搽上合適既護膚品之外..
相信唔少人都有一星期敷1-2次DEEP CLEAN同MOISTURE MASK既習慣...
不過我皮膚狀況時好時壞,要遇上一隻唔會過敏、令皮膚變乾、清潔力高既CLAY MASK實在係好難..
數數手指,我亦都已經差不多半年無用過DEEP CLEAN MASK啦,消炎MASK倒是有用下..

最近ORGANIC NATRALOX PR得知我既情況..
貼心地送上佢拍心口話好溫和既ORGANIC PURIFYING CLAY MASK俾我試下..
仲有我愛用既ORGANIC HYDRATING SERUM(重溫按此) ..
同ORGANIC HYDRATING MASK用黎敷完CLAY MASK作補水之用..

ORGANIC HYDRATING MASK
--蘊含豐富營養的天宮有機植物萃取成分配方,包括有機認證庫拉索蘆薈及卵磷脂
--修護肌膚及深層保濕,刺激膠原蛋白再生
--改善皮膚的整體狀況,可令暗啞、疲倦、缺乏神采的肌膚重現光澤生機
ORGANIC PURIFYING CLAY MASK
--面膜中的高嶺土等礦物及外加天然有機的植物成分,達到深層清潔毛孔內的污垢
--平衡油脂分泌、收斂毛孔
--促進血液循環及改善暗啞膚色的功效

白色CREAM狀,輕易推開..
無任何味道..

全面搽上薄薄一層..
會慢慢變乾..
等15分鐘之後洗淨..

油脂粒、暗粒、泛油、毛孔都有明顯改善...
膚質望落係乾淨O左,膚色亦都均勻一點..
第一次敷時有少少拿既感覺,不過過水後完全無泛紅過敏..
之後再用已經無任何感覺啦,可以安心使用,HOHO...
而家我都KEEP住一星期至少用1次,如果濕度好高既日子仲會用2次添..
終於有隻CLAY MASK係用得O架啦,好開心^^

淡黃色GEL CREAM狀..
有點草本植物味道...

使用方法同CLAY MASK有所不用..
HYDRATING MASK係需要厚敷,而且只要5分鐘時間..
真係早上當QUICK MASK都可以..
如圖中所見我係搽得幾厚下,不過佢好易清洗..
敷完皮膚水份、彈性增加O左,摸落仲SMOOTH一點..
我仲有用佢黎做導入,保濕功效就更加好..
銷售點:
HARVEY NICHOLS
MIMINGMART
http://www.organicnatralox.com/
早於2月初時已經開始率先服用法國OENOBIOL TOPSLIM...
因為懶,所以頭兩星期試食時我完全無改變飲食習慣,亦都無做運動..
雖然都有少許成績(重溫按此),不過為O左唔想浪費咁好既機會..
自己都要加緊努力下.
唔係藥丸裝而係沖水飲既關係..
每朝第一時間都沖定一大枝1.5公升既水..
想唔記得飲都難啦..
唔係眼花,所有圖片100%都係我真人黎..
腰間後面既贅肉、CALL機肉、前面既大肚腩..
我相信同我阿媽差唔多身形...
但前提係佢生O左4個,我無喎!!!!!!
冬天勁食+新年後胃口大開,就係搞成咁..
所以近排我開始的起心肝..
每日至少做15分鐘運動,加上TOPSLIM同少食零食..
情況終於有D改善...
雖然磅數無特別輕到..
但腰位重災區既線條係明顯FIRM O左..
係咪因為脂肪轉O左做肌肉有關??我都唔清楚..
但HIP位持續減多1CM,腰就更勁,減多2CM..
未來我要加緊D做運動先,我要有番條腰呀!!!!
下回八星期篇再分享最終結果...
http://www.oenobiol-club.hk/
不知道心水清既朋友有否發現..
我係甚少會購買美白產品,連防曬都多數係買黎FOR身體用..
只因為我塊面既皮膚極可惡,唔係所有標榜天然既都一定安全過關..
偏偏美白同防曬係敏感皮膚又愛又恨既高危產品..
咁點算好??唯有小心又小心咁選擇囉...

最近試用兩款由天然龍眼成份製成既面霜同防曬..
驟耳聽係咪覺得龍眼同美白完全摸不著邊??
如果你咁諗就真係大錯特錯啦..
因為佢既美白效益比VIT C高出50倍..
同時抗氧化劑亦比VIT E多30倍

PERHAPS抗氧修護龍眼面霜(適合乾性/一般皮膚)
$500/30G
含有龍眼、純金等天然成份讓肌膚美白健康,青春緊致富有彈性...

CREAM狀質地,淡香味..
推開頗為水潤..
皮膚輕易吸收,唔笠..

PERHAPS美白防曬肌膚龍眼乳霜 SPF50+
$500/30ML
高效能的美白防曬乳面霜,質地輕柔,完全沒有油份的防曬乳面霜..
保護皮膚免受UVA/ UVB和其他物質污染..
純黃金的營養和天然龍眼含有Phytocomplex的提取濃縮維生素E豐富,以創新科技,保護皮膚的DNA層..

白色CREAM狀,質地頗為杰身..
推開後有少許泛白,但等皮膚吸收後會變回透明..
無油份,搽完有CREAM TO POWDER既感覺..

面霜雖然係FOR乾性/一般皮膚使用,但而家天氣搽都唔會笠..
水份較多主要係保濕,但亦有少許油份作輕度滋潤..
幾適合春夏天使用..
防曬無油份抵讚!!!
唔怕會BLOCK住毛孔出粒粒同敏感..
而且搽完有霧面感覺,摸落皮膚粉粉的..
P.S. 但要注意份量,因為搽多O左出汗會易有白色痕跡..
而且要等一陣先會上妝,唔係會推到一撻撻..

天氣時冷時熱,我皮膚近咀位就勁出粒粒..
唔係暗瘡黎而係敏感粒,只要濕度低番就會自己好..
不過香港既春天想乾爽都難啦..
老實講,我試美白類產品初初只會局部搽,無事先會全面使用..
PERHAPS龍眼面霜同防曬都係,我用O左完全OK無敏感..
所以之後都好放心搽..
因為我搽呢款主要係抗氧化(另有一款係集中美白),所以斑點改善不大..
不過我皮膚穩定O左,敏感粒清得7788..
只係仲有少少印咋,好開心!!!
而且保濕度真係唔錯,就算唔搽精華都唔會太乾.
膚質係柔滑O左D..
另外無油份既防曬,相信好O岩怕笠、易出粒粒同敏感肌使用..
防曬系數仲有成SPF50+,夏天用都非常足夠..
有興趣不妨到以下網址參觀同訂購:
http://www.facebook.com/renaza.hkginfo@renaza.com.hk