2009年12月12日星期六

回購度50/50既AQUA LABEL

仲記得一個星期前我抽中O左THE ZTYLE X AQUA LABEL GROUP 1既產品試用嗎???已經連續用O左一個星期,係時候要分享下用後感啦...
AQUA LABEL CREAMY OIL CLEANSING & MOIST COAT ESSNCE
AQUA LABEL
膠原保濕卸粧乳霜油
CREAMY OIL CLEANSING
110G/$75
 
全能卸粧 同步保護
全新乳霜狀使用更方便,質感滋潤柔滑;接觸肌膚後即轉化為油狀,徹底深入毛孔溶解彩粧及睫毛液,一經沖洗徹底卸粧。性質溫和,嶄新【高密度水潤配方】,強化肌膚天然的保濕機能,並將滋潤成分完全導入至肌底,持續滋潤;配合美容乳霜成分及骨膠原GL,肌膚加倍滋潤,更有助提升肌膚密度。卸粧同時護膚,締造緊緻水潤美肌。
 
含清新玫瑰花香,舒適優雅。
 
使用方法:
使用前請確保雙手和面部乾爽。擠出一顆櫻桃的份量至掌心,打圈塗勻全面至彩粧溶脫,然後徹底沖洗。
 
 
吱出黎係半透明杰身GEL FORM..
 
 
推開就會變OILY..
 
使用次數: 7次
 
皮膚性質: 混合偏乾、易敏感
 
第一次用我係卸埋眼妝既:
 
佢寫住每次用一粒櫻桃既份量,呢個份量可以足夠卸埋眼妝O架啦!!! 乾手乾面上,GEL FORM一推開就會變油狀,好好推;連眼妝都可以卸得好乾淨,又唔會"拿"眼同埋令對眼好朦,但就真係要按幾耐下,D眼妝先可以完全卸除,所以我建議如果化比較濃既眼妝OR有用WATERPROOF既EYE MAKE UP PRODUCTS,都係先用EYE MAKE UP REMOVER先,之後先全面再用佢卸,咁對眼部皮膚會好D,冇咁易成日拉扯。
 
眼妝示範:
 
 
LANCOME MASCARA/RMK GEL EYELINER/MAYBELLINE EYE LINER
 
 
吱D OIL CLEANSING上去..
 
 
就咁推勻...都已經見溶得7788..
 
 
用TISSUE乾抹,都甩晒咁滯,只係仲有少少GEL LINER...
 
 
濕少少水抹就完全乾淨咋啦..
 
 
之後既一星期我都有用EYE MAKE UP REMOVER先再用佢卸全面:
 
而家用既份量更少,只要用一粒波子咁多就足夠卸全面啦。GEL FORM變油既質地,按摩時好舒服,之後再加水乳化,彩妝就可以卸得好乾淨。如果就咁用水過,皮膚就會覺得比較滋潤,呢個方法好O岩天氣乾燥既時候OR皮膚係乾性既人;但如果加上濕透既海棉清洗,就會變得比較清爽,用完皮膚一樣係好SOFT唔乾,怕有滋潤感既人可以試下咁用。
 
初試時覺得有頗濃既花香味,但推開上面又唔係好勁,之後用用下唔知係咪成日開蓋閂蓋,香味好似冇咁濃,又覺得幾OK喎!!!!用O左成個星期都冇敏感,佢一枝有成110G,EVEN我日日化妝,至少都應該可以同到個半月至1個月,以佢呢個價錢黎講,真係好抵用,用完一定會回購。
 
 
 
AQUA LABEL
透明毛孔遮暇膏
MOIST COAT ESSENCE
6G
 
只需10秒 遮蓋粗大毛孔
 
乾燥缺水既成人肌膚,毛孔顯得特別粗大,即使塗上粉底亦未鹿遮蓋瑕疵。
【透明毛孔遮暇膏】蘊含AQUA SYNERGY【導入滋潤成分】,10秒間迅速遮蓋粗大毛孔,同昤將滋潤滲透至角質層,令肌膚柔滑細緻,粧容貼服持久,效果更完美!即使近距離接觸,細看肌膚依然完美無暇。
 
使用方法:
取出適量用指尖在臉上打圈,均勻塗抹所需位置。作為早上最後程序
 
使用次數: 6次
 
皮膚狀況: 鼻、鼻側近面頰位毛孔非常粗大
 
白色半透明膏狀,以打圈方式沾取遮暇膏塗O係毛孔粗大既位置,我試用過幾個方法:
 
1) 用完SKINCARE後,即時搽上遮暇膏,之後再搽BASE、BB CREAM、LOOSE POWDER,搽完遮暇膏之後,鼻既毛孔真係遮到8成,面側完全遮晒,摸落仲好SMOOTH,但上完晒成個底妝之後,只係遮到5-6成,而且好快溶,以而家既天氣,2個幾鐘D毛孔又現番晒LU..
 
2) SKINCARE、BASE、BB CREAM之後先上遮暇膏但因為有化妝,所以我唔係打圈上,而係逐少印,之後再上埋LOOSE POWER。咁樣就算化埋妝都遮到8成,但一樣只係KEEP到2個幾鐘ONLY...
 
3) SKINCARE、BASE之後打圈上遮暇膏,SKIP唔用BB CREAM,就咁乾上一層2-WAY CAKE。呢個方法係遮得最好,遮到有9成O架,而且可以KEEP足半日,不過天氣太乾就唔可以咁用啦...
 
可能我毛孔真係好大下,呢個遮暇膏對我幫助唔大,不過用O左係好少少既,同埋搽O左都唔會話好乾;因為一般遮毛孔既產品,都好吸油下同埋主要係用矽令到佢SMOOTH,呢個反而又唔會喎!!!
 
後記:
 
總結呢2件產品,我諗前者既OIL CLEANSING回購度係100%,一黎價錢平,二黎卸妝乾淨,三黎冬天用好適合;但後者既遮暇膏對我黎講就麻麻地啦,而且佢一罌係硬既膏狀,每次用好少,都真係有排用,唔需要回購都得...
 

2009年12月11日星期五

KANEBO DEW SUPERIOR WORSHOP

話說之前有BLOGGER開POST講KANEBO DEW SUPERIOR有個WORKSHOP,係FREE既而且上完仲有$200 FREE GIFT送番,地點O係金鐘近我所以即時打O左去報名,我原先仲同個FD報埋O架,不過後黎佢今晚有野做唔去得,所以得我一個去咋,好在ABBY ANNA約埋我一齊去,有個伴真係開心好多O架!!!
 
個WORKSHOP係7:00-8:30PM,我地約O左6:50PM O係地鐵等,不過我地有個美麗的誤會,大家搵黎搵去搞到遲O左10MINS先上到去,最搞笑我地都著O左豹紋衫,HAHAHAH...
 
 
今次既WORKSHOP係KANEBO DEW SUPERIOR LINE,係侯佩岑做代言O架,應該係主打輕熟女..
成條LINE都幾多PDTS,價錢都係中上價,今次主要係介紹個LIFT ESSENCE,呢個都唔平O架..
 
臺面有一SET今次會用既SKINCARE,仲有髮夾,圍巾,鏡...ETC..(原來今次係要齊齊卸妝O架,我同ABBY ANNA都"O"O左咀...)
今次既講師,我同ABBY ANNA都覺得佢有寸寸地,因為我地有時講下野佢都有望住,同埋之後佢好似趕住收工咁(下面再講......)
一開始就整好D頭髮同圍好圍巾先,之後用佢個CLEANSING CREAM落妝,都按幾耐下,之後TISSUE OFF,跟住就用WASH CREAM,但因為我地唔會洗到面,所以佢地都好好一早打好O左D泡比我地搽面按,之後又係用TISSUE OFF+用濕既布抹乾淨,成個清潔既過程都幾DETAIL同幾長時間,我諗平時卸妝都唔會咁有心機...
 
WASH CREAM..
清潔好塊面之後,就開始用SKINCARE啦,首先係用BRIGHTENER CONCENTRATE,佢可以抹走死皮令皮膚更BRIGHT更乾淨,但我覺得佢好似有D酒精味咁,搽完面殊近腮位有少少拮,之後就搽LOTION CONCENTRATE II,即係TONER不過係GEL FORM,II係比較滋潤D既,因為佢話而家冬天用II會比較O岩,唔知係咪D STAFF吱得太多比我,搽完係幾潤,不過就有少少LUP,要等一陣先吸收晒,跟住佢就比TIGHT CARE ESSENCE CONCENTRATE我地搽毛孔比較粗既位,好似T-ZONE,下巴同面珠近鼻位呢D地方,打圈按摩至完全吸收,呢個比LOTION CONCENTRATE更難吸收,我覺得好麻麻...
之後就係主打用LIFT CONCENTRATE ESSENCE按面啦,佢話呢個其實就咁搽都可以,但用黎按摩就有LIFTING作用,一次全面要用5泵O架,佢一枝得O個30ML真係好唔襟用,而且幾貴下....示範做得好DETAILS,佢只係同個MODEL按O左半邊面,真係明顯有提升效果,但之後叫我地自己做就好求其啦,只係教我地按勻D ESSENCE O係雙手,就咁包住面按咋,仲要一路講一路見佢睇鐘,梗係啦,O個時已經成8:20-25PM啦,唔知係咪佢趕住收工囉!!!同埋唔知點解按完會有D白色一粒粒出黎,好奇怪!!!
我都講佢好趕住落堂啦,所以之後佢只係求其介紹埋其他產品比我地試O係手就算,再講下今次有咩FREE GIFT同PROMO,HARD SELL就冇既,最後有比D MAKE UP PDTS我地用,但得一箱真係唔知夠邊個用,我拎番自己既野補妝算啦,同埋唔知係咪搽得太多野,塊面真係LUP LUP地有D啜呀!!!上粉時好明顯FEEL到...
 
呢堆就係價值$200既FREE GIFT啦,只係SAMPLES黎,不過因為佢D野本身唔平,所以加埋過$200囉,但佢主打O個個LIFT CONCENTRATE ESSENCE就冇囉,有少少失望!!!
打番D價錢比大家睇下先:
LOTION CONCENTRATE $520/150ML
MOISTURE CONCNTRATE $590/75ML
OIL ESSENCE CONCENTRATE $470/50ML
BRIGHTENER CONCENTRATE $370/100ML
MASK CONCENTRATE $520/6PCS
MASSAGE CONCENTRATE $520/100G
LIFT CONCENTRATE ESSENCE $720/30ML
TIGHT CARE ESSENCE CONCENTRATE $470/25ML
LIFT CONCENTRATE CREAM $720/30G
CLEANSING OIL $300/150ML
CLEANSING CREAM $300/150G
WASH CREAM $260/125G
EYE CREAM CONCENTRATE $590/20G
PROTECT ESSENCE CONCENTRATE $470/40ML
******************************同場加映********************************
我都有提過我中O左HK COSME O個邊有枝NIVEA SOS BODY CREAM拎,但因為同KANEBO撞O左時間,原先想唔拎O架啦,不過阿媽話中O左做咩唔拎,話幫我去CWB拎,咁佢時間係寫7:00-7:30都拎得,咁我當然係以為佢會有人O係CWB地鐵佢講既位STANDBY啦,所以叫阿媽7:00早D去拎O左先,咁就可以快D返番屋企食飯嘛!!!仲要我之前有同佢講會叫阿媽拎,佢年紀比較大,想知個STAFF點認,唔想佢等太耐嘛,咁佢就話係女仔黎,但原來係男仔,仲要7:25PM先黎,搞到我阿媽企O左O係度25MINS,唉!!!早知係咁就叫佢唔使去....我覺得今次安排有D差囉,之前佢O個D都好好既....
 
UPDATED ON 12/12:
MELING O個邊有個STAFF覆O左我啦,原來因為星期五係NIVEA O個邊負責,所以佢地都唔知道原來遲O左咁多,有同我講唔好意思,不過我有同佢講今次拎野原來只要講MOBILE唔使EMAIL O架??佢答我一向D活動都係唔使EMAIL只對MOBILE O架啦,咁點解佢SEND比我封EMAIL寫住: 請攜同此電郵及閣下的身份證明文件(可以朋友代取)???我真係有D唔開心佢咁樣答我,好似係我既問題咁,但明明係佢封EMAIL咁寫,又唔係我自己作既,再者我又唔係本人去,梗係佢點寫我點做啦...

2009年12月10日星期四

淘寶團購: 平靚正兔毛帽

上星期游游開POST搞淘寶兔毛帽團購,初初搵O個間因為冇貨所以佢搵過第2間,呢間新既仲多好多色揀添,連混色既都有O架,不過我都係揀番剩色保險D...
 
買O左一杏一白,諗住杏色比媽咪,白色自己用,我地都係黑色頭髮,揀淺色會靚D...
杏色既...
白色既...
因為游游好似係O係上環返工,而我係住O係上環既,所以佢約O左我今晚交收,不過因為佢唔可以準時走,所以叫個同事拎比我,見唔到游游真人添.......
 
只要$45一頂咋,D毛真係勁滑,不過唔知點解杏色O個頂好似大D同埋毛係多D O架,可能係手織既關係,唔係頂頂一樣掛,不過杏色係比媽咪既,冇所謂啦....佢好鐘意呀!!仲話戴O左好暖添...
 
不過呢排天氣又熱番D,唔知幾時可以戴呢???!!

2009年12月9日星期三

用完好滑既HANDCREAM: MANE'N TAIL HOOFMAKER

早前參加O左MANE'N TAIL FACEBOOK既活動,抽中O左枝新到港既HAND CREAM:
MANE'N TAIL HOOFMAKER HAND & NAIL THERAPY 170G
美國箭牌手甲深層潤膚霜
 
含豐富水解蛋白、椰子油等天然植物精華。能迅速深入滋潤乾燥皮膚,強靭秀甲。迅速吸收配方,用後清爽不油。改良配方亦對手肘及膝蓋等皮膚粗糙部位,有滋潤保濕功效。
 
佢地既PR真係好好O架,今次又係BY POST寄到去我屋企...
吱出黎係淡黃色既GEL CREAM FORM,味道唔知點解我覺得有D似草本味既SHAMPOO...
推開都睇到真係好爽身..
平時我唔係無時無刻都搽HAND CREAM, O係屋企OR外出都係搽1-2次到,只有O係OFFICE我會勁搽,一黎因為OFFICE有冷氣好易乾,二黎我O係OFFICE去TOILET之後一定會用酒精洗手液,對手係會乾好多,所以我O係OFFICE真係搽多好多O架!!!
呢枝HAND CREAM算係比較清爽,基本上你搽勻O個刻都已經吸收晒,對手係即時FEEL到好滑唔乾,佢仲話可以搽埋手肘,我都有搽O架,因為我有個唔好既壞習慣,就係O係屋企成日趴O係張床度用NOTEBOOK,個手肘長期咁按住係好"鞋"下O架,不過搽O左佢之後,真係滑番唔少喎!!!咁當然我只係用O左一個星期到,唔可以話完全好番晒,但係有改善已經好好..
之不過佢隻味我就唔係好鐘意,真係好似平時開架BRAND既草本SHAMPOO味,而且我都話佢算係比較爽身,所以而家冬天黎講,唔夠LONG LASTING,尤其O係OFFICE,幾乎每1-2小時要補1次O架啦!!!!好在佢夠大枝,170G都有排用...而且佢吸收快,一搽完已經可以做其他野,唔驚會好油整到周圍都係...
呢枝HANDCREAM而家暫時只係知卓悅有售,想知多D DETAILS可以去佢FACEBOOK FANPAGE
OR WEBSITE:
 

2009年12月8日星期二

終於買O左啦: 我至愛既依蘭依蘭.....

其實唔係D咩咁特別既野,只係買O左一枝我想買好耐既BODY LOTION,
就係呢枝啦....
AVALON ORGNICS HAND & BODY LOTION-YLANG YLANG
$98/350ML @ WATSONS
話說今年春天O個時,我O係CITYSUPER無意中試用O左呢個TESTER,真係一試就愛上,隻味真係超鐘意,平時我好少買依蘭依蘭味既野O架!!!
 
雖然個心好想買,但係理性O個邊都仲控制住自己,因為O個時O岩O岩買O左枝
ST IVES乳木果BODY LOTION,有用開既都知佢既LOTION都幾大枝下,仲要係新買,有排用啦....所以我咁耐以黎,都忍手唔買,除非佢減價啦....
 
但呢隻味既LOTION真係好奇怪,從未見過佢做SET同特價。
好似我今日O係WATSONS買既時候,隻隻味都做特價減$10,只要$88/1枝;
偏偏只有佢係企硬$98咋,但我實在太鐘意呢隻味啦,加上終於K.O. O左枝ST IVES,更加大條道理買啦....
 
 
CREAM FORM既質地...
 
 
好易推開同快吸收...
 
以後晚晚都可以用啦...GOOD!!!!!

2009年12月7日星期一

食O左成個月一D效都冇既VERT!!!!

大家仲記得11月頭我JOIN O左佢地VERT既FACEBOOK活動,拎O左樽SLIMMING FORMULA 100% GREEN COFFEE EXTRACT嗎??
就係呢樽啦...
一樽入面有60粒,每日餐前食一粒,一日2次,係食到1個月既...
O個時我都諗住試下得唔得啦,因為11月中我要做伴娘嘛!!!11月頭開始食,到做O個日已經食O左半樽啦,WORK既話都應該見到D效果啦掛!!!!
好可惜既係,唔止我做伴娘O個日一D都冇瘦到(因為我去試FINAL FIT O個時,O個件爆烈地球既衫依然好爆,好在仲有另一件揀,唔係死梗啦!!)而係我食晒成樽都係冇瘦到呀!!!你話死唔死????
無論係磅數、吋數、人地望落都係唔覺喎!!!!去TOILET又唔覺多O左,亦都冇話減到胃口,可能其他人有效啦,但對於我黎講......真係SORRY啦,一D用都冇,如果唔係免費既話,真係要搵刀拮自己大脾啦...
不過佢成份都應該係天然既,事關我食O左成樽都冇咩事,冇任何副作用,只係減唔到肥啫!!!!

2009年12月6日星期日

對我真係WORK既位元堂養陰丸

有幸抽中今次THE ZTYLE X 位元堂養陰丸試用,不過因為唔係人人都O岩食,所以每位抽中既試用者,都要親臨位元堂門市,預約中醫師作診斷是否適合服用。早前我已經到尖沙咀進行咨詢,該中醫師都好細心幫我把脈同問問題,之後就O係張診斷書上面寫我體質係寒底,血氣都不足;我其實一直都唔知自己屬於咩體質,因為我手腳係長期都凍,易頭暈又少汗,但同時又成日好熱氣喉嚨痛喎!!!而家就知道我本身係寒,不過成日食熱氣野先會喉嚨痛咋,唔關體質事。
 
 
位元堂扶正養陰丸 (大丸9.5克) /  一罐24粒
 
成份:
 
【黃芪】【黨參】 補氣行血
【熟地黃】【天冬】 滋養體液
【當歸】【白芍】 養血滋陰
【大棗】【山藥】 健脾益胃
【枸杞子】【肉桂】 滋補肝腎
 
功效:
 
•  固本培元,扶助正氣
•  滋潤臟腑,促進平衡
•  調補體質
•  服後機能旺盛,氣血充沛
•  全面改善體質,使精神活力充沛
 
主治:
 
陰陽失調,精神委頓,四肢無力
倦怠眩暈,白天冒汗,容易感冒及怕冷
 
用量及使用方法:
 
治療用量: 每日口服2次,每次1丸,溫水送服。
保健用量: 每日口服1次,每次1丸,溫水送服。
 
養陰丸其實知道O左好耐,不過一直都未有機會試,今次有試用機會又正值冬天服用,真係O岩晒..
中醫師叫我一日食一次,每次一丸,初期試食如果有發惡夢、瞓得唔好、又或者出好多暗瘡,就可以將份量減半;但感冒期間就一定要停服。
 
 
大丸裝..
 
 
真係好大粒O架!!!!
 
口感有D似八仙果(涼果既一種),但中藥味就濃好多。門市既職員同我講,可以當喉糖食,加水沖黎飲,又或者用水送都得。3種方法我都試過,當糖食要食好耐,而且好苦下;加水沖粒丸好難溶晒;放入口"趙"再用水送係最好。不過我本身唔係好受得中藥既味,初初食都幾難忍,我要飲好多水送,但食得一個星期到就開始習慣O左LU,唔覺得好難食,當然又講唔上係好味啦..
 
我係由11月22日開始食既,不過中間有2日感冒停O左,到今日為止食O左有12日啦。服用頭1-2日,已經覺得好似冇咁凍喎!!好似有道暖氣O係個胃度咁;到個幾星期開始,平時好冰既手腳大部份時間都KEEP住暖!!!先O個幾日天氣暖番D,有時夜晚瞓覺我仲覺得有少少熱,要開一陣風扇添!!!不過O係冷氣太凍既地方,背脊位有時都仲係會覺得寒寒地,但O係室溫既地方係OK既...
 
以為佢咁多中藥,食O左驚會出好多粒粒,因為當初中醫師都有問我多唔多出暗瘡,又提醒我如果食O左多粒粒要減半食;不過我食O左咁耐,瘡都冇咩生喎!!!仲要而家係PERIOD前,平時好易出瘡既下巴都冇事,而且我食O左都一樣好瞓得,但一向好少發夢既我,食O個12日我有1/3既日子都有夢發呀!!唔知關唔關事!!!好在唔係惡夢黎...
 
不過我食O左5-7日開始,去TOILET做大事O個時,好似有D濕熱既現象喎!!有D去唔清咁但又仲有便意,搞到有時一日要去幾次TOILET!!!但唔係肚瀉!!!
 
見到其他BLOGGER既中醫師有話食到幾時就可以停,我O個個又冇講喎!!!而家已經食O左有半樽,係咪要停下啦????不過我食O左除O左去TOILET有D濕熱之外,其他又OK喎!!!呢2日又凍番,但我都冇以前凍得咁勁!!!我覺得佢基本上都好O岩我食,但如果我再買就一定要買細丸一粒粒O個隻,呢隻食得唔係咁方便!!!
 
如果想知道多D INFO,可以去位元堂WEBSITE睇下:
 
另外佢仲有個寒熱底測試,有興趣去玩下: