2020年2月29日星期六

給家人的抗疫補充品 @CELL ARMOUR


除了每日戴口罩勤洗手外,家居個人清潔消毒都要做到足...
家中有2位長期病患的老人家就最令我擔心!!!當然我已經減少佢地外出活動..
但同住家人同自己都會外出上班,難免會有風險帶菌回家...


所以我同佢地都一齊食 CELL ARMOUR 
由細胞開始做多一份保護...


 是由美國科研的強護細胞疫補充品..
當中主要成份腐植酸就是保護貴寶,可以隔絕病源入侵細胞..
只要食一粒,90%病源體會於24小時內自然死亡,從而減低感染機會..


非常時期,大家都好乖咁日日準時服用..
老人家多一份保障的確會令我多一份安心..


成份原理我都係由短片學到的,上GRATUS
你都可以收到抗疫禮物!!仲有好更多防疫資訊添!!
大家齊心抗疫加油!


**產品及資訊由品牌提供



沒有留言 :

發佈留言