2019年11月2日星期六

迅速滅痘 @INFINITY 四葉草草本抗痘低敏修復液


唔好以為人到中年就唔會有青春痘...
每個月O個幾日前後,我個下巴都必定會生返幾粒大瘡..
偏偏我皮膚缺水,好多時用完暗瘡產品都會甩皮!!


最近我終於搵到一枝好野..,
迅速滅痘之餘又唔會令皮膚變乾...

INFINITY 四葉草草本抗痘低敏修復液
$155/8ML


主要功效: 
- 消炎抗菌
- 鎮靜及平滑肌膚
- 暗瘡及問題皮膚專用

使用24小時內可即時改善痘痘,暗瘡肌膚膚質問題..
48小時可消除99.9%痘痘,暗瘡問題


使用前只需要搖勻樽身,再用內附的刷子直接塗於患處即可..
會見到有D白色,不過好快乾,亦唔會弄污衣物..


真係個個月都會下巴生瘡,有時仲要係好大粒好實O個D..
一粒好返一粒又起,其實都幾煩惱..

而家我每晚保養完,就O係痘痘位搽上薄薄一層..
涼涼地幾舒服,之後就去瞓,基本上翌日起身都會見到收細O左..
好紅好痛既大瘡會無咁痛同埋消腫,而細瘡基本上1-2日已經好返晒..
有時我仲會搽下D酒米粒粒,一樣有效...

最好就係唔會影響上底妝效果,唔乾唔會甩皮,真心推薦!!!


香港分銷點 我的公主美妝店 My Princess 

Instagram: @infinityskincarehk
微博: infinityskincarehk


**產品及資料由官方提供 : https://www.facebook.com/infinityskincare/





沒有留言 :

發佈留言