2019年2月9日星期六

隨時追蹤肌膚狀況 @GRATUS 全新免費【SKIN SNAP】AI 肌底透析


一直以為自己肌膚算是KEEP得不錯...
做完【SKIN SNAP】AI 肌底透析,先知道原來我既改善空間好大..
緊緻度去到四十幾歲,真正係未老先衰!!!!


底層斑同泛紅問題仲還可以,不過緊緻度就係我的重災區..
【SKIN SNAP】建議我去做 ULTHERAPY 輪廓拉提眼部療程
所以我即刻去預約了!!!!


過了大約兩個星期,我又好心急再次做【SKIN SNAP】AI 肌底透析
好想知結果究竟係點,好想新年前搞靚返D皮膚呀!!!



三個角度拍攝,完成後等5分鐘就會收到報告..
數據庫入面有 20,000+ 亞洲女性肌膚作比對..
快拍完就將個人肌底透析圖譜,與同齡真人作比較..


好開心呀!!!!真係有改善,我最嚴重的緊緻度有年輕咗4歲..
終於唔係紅色啦,不過要去返綠色應該仲需要繼續努力...
睇下【SKIN SNAP】有咩建議先^^


隨時隨地只要手機在手,就可以CHECK住肌膚狀況,真係好方便..
針對問題提出合適的護膚方案,就可以慳返唔少冤枉錢!!
不用怕再買錯療程或護膚品啦!!!


SKIN SNAP真係好專業好有用,你都快D CLICK入條 LINK 



**手機應用程式資料由品牌提供


沒有留言 :

發佈留言