2018年10月18日星期四

定位改善頑固脂肪@ ELYZE COOLSCULPTING 冷凍溶脂療程 (下)


早前透過個人醫美自選平台gratus進行了..
COOLSCULPTING 冷凍溶脂療程,話咁快已經過了個多月啦..
其實我最近停止了運動,不過身體幸好沒有變胖,反而好多朋友覺得我瘦了..


 就是多得 COOLSCULPTING幫我剷走了22%脂肪細胞,即1/4脂肪層..
所以令我體形輕盈了,而且絕不會有反彈問題..

見到有點成效,我決定再做多次..
 一向屬中廣肥胖型的我,肚腩、CALL機肉及後腰更是重災區..
所以今次就先處理好兩舊超礙眼的CALL機肉先..

過程中只有吸啜同冷凍感,35分鐘只需趟在床上,睡覺、煲劇,輕輕鬆鬆、
舒舒服服好快就過,唯有拆除機頭時會有少少痛感..
同埋痺感會持續2-3星期,不過這屬正常的..

而效果真係超級明顯,第一次做完之後,成個線條SMOOTH晒...
兩嚿call機肉雖然還在,不過已變得不明顯,有番少少腰線..
連上背內衣位下邊的肥肉都減少埋..

原本我身體從胸部開始至臀部都是一條直線,
做完兩次COOLSCULPTING之後,少少腰線終於出現番係我身上,..
不論著裙或著褲,都顯得腰及PAT PAT 無咁肥啦!真係好開心!


COOLSCULPTING 冷凍溶脂療程以專利技術 CRYOLIPOLYSISTM,
利用特定低溫技術,只需1次療程,就可消除指定部位的脂肪細胞數量達 22%

療程前我的BODY FAT係去到35%以上,都幾嚴重..
但個多月後已經下降了2%,雖然仲係超標,不過已經好開心!!!


整個人都清減了,不再怕穿上貼身少少的衣物..
會有一舊舊肥肉吱出的問題,衣服的選擇變多了..


現時到 gratus 平台: http://bit.ly/GBOEA0818T更可半價體驗
COOLSCRUPTING 冷凍溶脂療程!! 

預約時輸入介紹人編號 GTH818 更會額外送你
 #Endocare強效活肌修復精華SCA40 (安瓶版) 1 盒 (價值$720) 
大家都愛的蝸牛精神華呀,實在太吸引了!千萬不要錯過^^



**療程及資料由品牌提供




沒有留言 :

發佈留言