2017年6月16日星期五

五分鐘懶人調理 @美味棧滋補湯水系列


近年媽媽身體不太好,我又工作繁忙沒有時間..
自家湯水真的很少會煲,多數我都會到店舖買即飲湯包..
省時又方便,放在家隨時都可以飲用...


最近美味棧推出了滋補湯水系列
全部使用真材實料足料製作,全部不含防腐劑,以高溫消毒.
系列四款湯包均含有能夠滋潤皮膚的材料,令皮膚重拾光澤紅潤..
簡單五分鐘即可以幫身體滋潤一下..


花膠螺片湯 
滋補肝腎、潤膚養顏
具有滋補養顏功效,最合肝、腎陰虧損、肝熱盛,煩躁不安者服用..
響螺除了滋陰補腎,清肝潤肺,更可明目具開胃消滯之效..
另外,花膠含豐富蛋白質,能補充骨膠原..
有潤肺、潤膚的功效,迅速消除疲勞..


打開包裝後,可將整袋湯包放進熱水 5分鐘..
又或者將湯包剪開,放入煲內打熱至滾起即可...


一包大約有兩碗份量..
材料很多,有花膠、螺片、豬展肉等等..
味道香濃但不會過咸,自私食的話可以當一餐份量添..

除了花膠螺片湯,仲有杏汁燉白肺、爵士螺頭湯可以幫助長期..
在冷氣房內的人士,清熱潤肺明目,而川芎白芷燉魚頭,可以滋補肝臟..
消除疲勞,令工作時更有精神及集中力..

另外3款我沒有機會試飲,因為媽媽飲過覺得好正,,
料足湯夠濃郁,每日一包已經幫我試飲晒!!!
我唯有自己再去入貨啦^^



**產品及資料由品牌提供








沒有留言 :

發佈留言