2014年3月11日星期二

學做可愛甜心糖果CUPCAKE@TWINKLE BAKER DECOR

 
西式甜點一向是我既弱項,因為我煮東西從來都是隨意..
而糕餅最重要是準確份量及耐性,所以我每次都要上堂學習才能成功...
早前便與朋友一同參加了CUPCAKE WORKSHOP..
 
 
是日來到位於尖沙咀K11 EASY 123 DINING & COOKING STUDIO..
 
 
店內有很多烘焙用品,仲有唔少糖皮造型公仔...
再行入內就係今次上堂既地方啦...
 
 
清潔雙手,穿好圍裙之後就正式開始...
師傅清楚示範每一個STEP,完成後就到自已動手...
 
 
材料及份量已經事先準備好..
首先要將已解凍既牛油加入砂糖、幼鹽、雲尼拿籽..
用電動攪拌器打至白色CREAM狀,最後加入雞蛋攪勻...
 
 
加入麵粉及泡打粉攪拌,再用雪糕勺放入焗盆中..
 
 
每個CUPCAKE約兩球份量即可,因為仲要留位塗CREAM及裝飾..
以210度焗約20分鐘...
 
 
襯CUPCAKE焗緊,導師利用時間教大家用糖皮整糖果造型裝飾..
首先係示範波板糖,用上白、黃、紅三色糖皮...
其實唔算難,記得不要將顏色搓至完全混和就OK...
 
 
大糖果就更簡單,因為份量已預先準備好..
只要適量加入紅色糖皮於白色糖皮中,隨意搓勻..
兩邊糖紙用白色糖皮搓至兔子耳仔般即可..
 
 
第一次整都算係咁,雖然我整得有點慢...
 
 
繼續教唧忌廉花,隨意灑上不同顏色既糖珠..
再放上整好既波板糖,於中間貼上心心...
 
 
大糖果要用糖漿黏好兩邊,再用銀珠做點綴..
 
 
CREAM既顏色好靚,即場試食過不太甜..
 
 
最後4個 SWEET CANDY CUPCAKES完成啦...
賣相也還可以吧^^
 
 
其實TWINKLE BAKER DECOR時常會開班教授不同造型既CUPCAKE..
3月及4月我見有外星人及復活節公仔,很可愛呀!!!
有興趣可留意FANPAGE及WEBSITE..
 
 

沒有留言 :

發佈留言