2013年6月26日星期三

向白淨無瑕肌出發: 我的C6美白嫩膚激光療程@必瘦站 (PART 1)



很多朋友都羨慕我白皙既膚色,不過其實真係有苦自己知..
因為愈白就顯得我面頰位既曬斑愈明顯,明明已經做好防曬功夫,但色素真係有深無淺..
既然單靠產品唔能夠去斑,咁我唯有放手一搏試下做個激光療程啦...



第一次光臨位於銅鑼灣必瘦站分店
港鐵出口不用5分鐘就到,非常方便易搵..



佔有整層地方,根據客人需要既療程而到不同部門..



今次我要做既係C6美白嫩膚激光療程


首先進行卸妝及潔膚..



以納秒形式發放高能量的1064或532納米波長激光,透過選擇性光熱效應..
能分別針對皮膚深層或表層黑色素,以光能將黑色素徹底打散,解決不同位置的色斑問題..




蓋好雙眼及眉毛後,就可以開始進行激光治療..
整體覺得熱熱地及有針輕微拮拮下,只係去到肌膚較薄既地方感覺相對較大..
全面打一次後,於斑位較多及黑色素較深既地方再集中打一次..



完成後肌膚只係微紅,搽上眼霜及防曬霜就完成啦..



因為係療程第一次,所以斑點只係淺O左少少...
進行激光後,肌膚會較乾,所以想效果更好,就要更加注意保濕及防曬..
我每晚都勤敷MASK及搽B5 GEL,膚質真係有改善,好期待兩星期後第二次療程呀^^

P.S. 治療師真係快、狠、準,所以整個療程約35分鐘就完成..
而且做完數分鐘後,面上既微紅已經完全退晒,正!!!


必瘦站銅鑼灣總店:
百德新街2-20號恆隆中心19樓1904-05
查詢: (852) 2710 9838

http://perfectshape.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言