2013年2月1日星期五

100%自家口味。創作我的拉麵@一風堂


比起米飯,我更偏愛麵食類..
冬天呷一口熱騰騰既濃湯絕對係最佳味覺享受..
近年香港引入唔少日本拉麵專門店,我亦都有試過品嚐其中一二..



一風堂算係光顧得比較多既一間..
水準維持得不錯,港島又多分店,夠晒方便..



今次到其金鐘分店當然唔係幫襯咁簡單..
而係率先試食"我的拉麵"



究竟係乜東東???
就由一風堂SENIOR OPERATION MANAGER KUDO SAN話你知..

其實係因為聽取O左唔同顧客既意見..
知道每個人對麵食既要求都唔同..
如果可以100%由自己配搭,感覺就會更加適合..



首先係揀基本既湯底同麵食..
我要O左辣味噌湯、普通硬度粗麵、普通份量既油.



之後就係揀配料啦,每個ITEM可以最多揀一樣..
又或者怕麻煩唔想諗,有SET好晒既雜錦配料及特盛配料...
樣樣都想試既我,要O左特盛配料、炙燒叉燒、辣蔥絲..



戴好圍巾就開始食啦...



賣相好靚仔,一睇就知個湯底夠濃,不過我覺得個湯如果熱番少少會仲好..
另外辣味噌唔太辣其實都幾惹味,可惜偏鹹O左D..

肉方面我試齊晒三款,最鐘意炙燒叉燒,雖然有D肥但因為燒過感覺香口又無咁油..
其次係日式豬柳,肉腍脂肪少,而且入口即化,食多2件都唔會滯呀..
反面日式叉燒有少少失望,唔係唔好食,而且幾乎一半係肥膏..



粗麵同濃味湯底好夾,有口感份量亦都足夠..
仲O左配料外,枱面仲有唔同既調味菜可隨意加入..
生蒜仲係自己即壓即用,夠晒新鮮!!!

最後仲有南瓜燉蛋做甜品..
濃濃既香甜焦糖味食得好滿足^^

http://www.facebook.com/ippudohongkong



沒有留言 :

發佈留言