2012年9月4日星期二

驚喜首飾盒子@GLAMAGEM

 
本身不是特別喜愛配戴首飾,覺得掛在身上緊貼著皮膚感覺怪怪的...
但唯獨是耳環我會KEEP住買,尤其O係重要場合我就靠晒佢充撐下門面:P
因為塊面比較圓又闊,誇張或者多垂吊物既設計都唔太適合,所以最常買既都係簡單款為主..



最近收到由GLAMAGEM送出既首飾...



品牌係由名模LISA.S、琦琦共同創立並參與設計,分為
【姿飾店】: 可獨立購買喜愛的首飾
【明星限量版】: VIP會員購買,每月限量款式由LISA.S和琦琦分別設計


【純淨真我】耳環款式..
1.06卡拉施華洛世奇寶石配以925銀,獨特既切割有如鑽石般光澤..



設計簡單大方,寶石真係切割得好閃..
平日上班或者日常SHOPPING時都好O岩襯.屬於長青不過時款式..
http://www.glamagem.com


GLAMAGEM最近舉辦GLAMA AMBASSADORS魅力大使選舉有興趣可以9月12日前到以下網址投票,其中20位投票者可以獲得3個月GLAMABOX O架!!
http://www.facebook.com/glamagemcom#!/glamagemcom?sk=app_344562882296681

沒有留言 :

發佈留言