2012年2月3日星期五

我家EMINENCE大晒冷!!!!!!


有留意我網誌/面書/微博既朋友仔,應該都知道近半年我迷上O左EMINENCE...
周不時分享我做FACIAL、敗家既事跡..
因為佢有好多SIZE,3ML/15ML/60ML所以我試過既產品真係唔少..
有D用完都唔記得影底佢添:P



現時家中既存貨..HOHO...
有D產品係固定會回購,有D就係因應天氣同皮膚狀況而轉換..
雖知佢款式好多(你可以上官網睇),最好都係比美容師望下先決定..
因為佢會知道適唔適合你皮膚...



LEMON CLEANSER $470/250ML

如果你有去做FACIAL就對佢唔會陌生,因為美容師係用佢卸妝+清潔..
有超香既LEMON味,好FRESH好正,基本上任何皮膚都O岩用,我兩個家姐同唔少朋友用過都大讚..
清潔力高但好補水,用後好清爽,已經回購過一次..
雖然佢唔算好平,不過我早晚用每次一泵就夠,可以用到2-3個月...

P.S. 我大家姐舊年跌親,塊面整損+淤O左,平時愛用既SKII拿到飛起唔用得,初初買2個SAMPLE SIZE CREAM同MASK,加呢枝洗面用下先..
只係一個星期,佢皮膚不單止無變差,仲好O左冇咁黃,相信同枝LEMON CLEANSER不無關係..


CALM SKIN CHAMOMILE CLEANSER $490/250ML

好香CHAMOMILE味,質感比LEMON CLEANSER豐厚D,感覺極之溫和...
有時天氣轉我好敏感,搽咩都刺痛時,我就會用佢洗面,清潔力只係一般,不過就完全唔刺激皮膚..
唔太O岩日日用,但極敏感肌可以買定一枝傍身..


MASK既種類好多,定期回購既有CALM SKIN MASK同CLEAR SKIN MASK,對敏感肌又易起粒粒既我好O岩用,不過早前分享過,唔作詳細介紹啦..
今次就講下補水既STRAWBERRY MASK同濕疹敏感型用既HIBISCUS CALENDULA MASK..


我好少全面敷上同一款MASK...
平時多數係粒粒位敷CLEAR SKIN,敏感位敷CALM SKIN,冇咩問題既就敷STRAWBERRY補水...
不過有時我D敏感係去到有D似濕疹咁,就會用上HIBISCUS CALENDULA代替CALM SKIN..
使用方法之前都有介紹過,我用2份MASK+1份水開,敷15MINS過水..
如果你皮膚好差時,日日/隔日用佢D MASK連續3-4次,就會發覺好好多O架啦,非常WORK!!!!



EMINENCE既護膚程序好簡單,用CLEANSER清潔,之後搽EYE CREAM,再用MOISTURIZER就完成..



冬天皮膚比較乾,用上BLUEBERRY就好夠潤,而且佢個BLUEBERRY味勁香^^
不過有時鼻位/下巴出粒粒多,我就只搽ROSEHIP,佢水份重D唔太潤..
日頭我會加埋VANILLA防晒,有SPF32而且好香甜,搽完唔似一般防晒有層野咁,好正!!!!
遇上敏感時,會局部加上LINDEN CALENDULA,可以保護皮膚,去紅止痕..

大家有冇好奇我平時用晒佢,咁仲點試用其他SKINCARE???
其實我唔係一個乖寶寶啦,每日都有咁多新野出,好難唔被吸引..
只係我冇試用時,或者皮膚好差就會全線用晒EMINENCE,但狀況好D就會MIX其他野用..

老實講,我平時好少會大手入SKINCARE,但佢係唯一我KEEP住買完又買既..
最好係佢有好多細SIZE,可以買少少試下先..
而且遇上好店好美容師係好難,加上咁近我屋企,入貨太方便啦..
有興趣可以上去睇下,不過最好打個電話先,咁就會預時間幫你睇下皮膚^^

http://www.koshk.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言