2009年10月5日星期一

清貨行動: ACTION FIFTEEN

左起:
YES TO CARROTS PAMPERING HAIR MUD CONDITIONER 500ML
--雖然好大枝,不過佢其實唔係好杰身既CREAM FORM,加上而家天氣比較乾燥,我落多O左CONDITIONER,所以用得比預期中快,但我仲有2枝STOCKS未用O架,要努力D至得...
LOREAL PERFECT SLIM GEL 150ML
--舊VERSION SLIMMING GEL,佢好用過新既不過唔係度度有得賣...
JOSERISTINE CUCUMBER TONER 200ML
--涼涼地既TONER,好O岩夏天熱到死既時候用,搽完會好舒服,仲有少少控油功效,不過而家開始轉季,暫時唔會再買住...
VC ORGANICE DAY CREAM 30G
--唔知點解覺得佢愈用愈杰身,之前仲未涼O個時用有少少LUP,但而家天氣就O岩O岩好,可惜用我晒LU...
上:
肌研卵肌CLEANSER 12G
--得12G用得好快,佢泡沫好豐富又易起泡,用完唔會好乾但秋冬天就唔太SUGGEST用啦...
VC ORGANIC HAND CREAM 50G
--終於用晒所有VC ORGANIC HAND CREAM啦,YEAH!!!
下:
SKII神仙水 30ML
--係第2枝黎O架啦,TOTAL我換O左2套GIFT SETS嘛,另一套係同阿媽換,但佢唔用神仙水呢D野,所以我拎埋黎用,當然係好野啦,但貨SIZE實在太貴,唔捨得買...
NATURE & CO TONER-LIGHT 30ML
--買MASK SET時送既,見佢係LIGHT所以襯夏天用O左佢,唔覺有咩特別,用晒唔會想買貨SIZE囉..
影漏O左既MASK...
JOSERISTINE ANCE CARE CLEAR MASK 100ML
--我覺得幾溫和既消炎MASK,用完唔會敏感好乾,但想對功效冇咁STRONG,不過呢D O岩我用O架啦,太勁我用唔到...
另外仲有D係冇影到相已經丟O左既...
JOSERISTINER COLLAGEN SOFT MASK 60G 2包
IVORY SOAP半舊

沒有留言 :

發佈留言