2018年5月3日星期四

我要去斑。回復無瑕白滑肌 @DR REBORN 皮秒激光療程 (第一回)


儘管已經用美白產品加高系數防曬,但每次去做療程同FACIAL..
都會被告知斑斑又深O左,可能年紀大新陳代榭較慢..
單用產品不夠力度,所以我要搵秘密武器幫手!!!


早前就來到位於旺角朗豪坊的 DR REBORN
體驗由醫生親自操刀的皮秒激光療程

醫生會先進行醫學皮膚分析,清楚了解客人的皮膚狀況..
再訂立最適合的療程組合,細心跟進!!!


使用由意大利激光生產商 QUANTA SYSTEM 研發的 DISCOVERY PICO 
經美國FDA及歐盟CE認證,擁有目前市場上最高輸出能量1.8GW及極短脈衝時間450ps..
有效改善臉上有老化歲月痕跡,例如: 細紋、深淺層斑、皮膚暗沉
、蠟黃不均、毛孔粗大、凹洞痘疤..

相比傳統激光,皮秒激光使用光震碎目標色斑,減少對皮膚周圍的損傷..
抑制激光熱傷害,大大減少留疤及反黑風險..

DISCOVERY PICO 三大特點:
1.獨有平帽式方形激光創新方形光束及平帽式設計,能量更均勻覆蓋每寸肌膚..
避免因光能重疊引起反白後遺症..

2.可選擇4款不同能量的機頭包括:Q-Switch、PTP Mode、Short Pulse
及分段式Pico,幫助解決深淺層色斑、微血管擴張、暗瘡疤痕、毛孔粗大等肌膚問題

3.更大能量傳送,迅速解決色斑功率決定了擊碎黑色素的效率及造成的熱傷害大小..
能量輸出的高低則決定其療程效果,DISCOVERY PICO是市面上最高功率1.8GW
及最高輸出能量800mJ,比其他的皮秒雷射機種高..


醫生檢查後話我有兩種斑,分別是曬斑及荷爾蒙斑,前者色素較深..
後者是淡啡色,都可使用DISCOVERY PICO加強去斑效果..

卸妝潔膚後就可以開始療程了,療程會全面慢慢掃一次..
之後再O係個別重點地方再集中進行,同以往進行過的激光療程相比..
感覺更少,只有輕微的溫暖感,幾乎連"拮拮地"都不太覺..


整個過程大約是半小時到,完成後只有極少的泛紅..
其實一陣就已經完全退去,基本上可以即時化妝去街都無問題..
如果公司O係附近,真係用個 LUNCH TIME就可以搞掂!!


即時已經見到膚色有變白同均勻..
毛孔細緻O左而斑斑都有淺一點,當然過了一兩星期後..
效果就更明顯了..


期間我有去做FACIAL,美容師都忍不住話我白O左,色斑又淡O左..
問我做過咩療程,心裡面都不禁沾沾自喜:P


回復無瑕白滑肌,一次療程當然不夠..
之後我仲會繼續O係 DR REBORN 進行皮秒激光療程..
想知效果就要留意下回分享了^^

讀者優惠:
 登記可以免費體驗DISCOVERY PICO 面部療程一次

DR REBORN 查詢熱線: 
8203 0058 (香港) / 853 6283 3921 (澳門) 
WhatsApp專線: +852 6313 1120

DR REBORN 旗艦店:
九龍旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓L31、L41及L53
銅鑼灣告士打道280號世貿中心37/F
銅鑼灣謝斐道535號TOWER 535 2樓



**資料及療程由品牌提供



沒有留言 :

發佈留言